افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

بیماری نجم الدین شریعتی چیست؟

  • کد خبر : 253699
بیماری نجم الدین شریعتی چیست؟

نجم الدین شریعتی گفت: دکترها و قرص های مختلف و… یکی از دکترها به من گفت وقتی بیکار شدی برو جلوی آینه بنشین! به گزارش صبح نجم الدین شریعتی مجری برنامه «سمت خدا» از بیماری شدید و خاص خود در دوران کودکی رونمایی کرد. نجم الدین شریعتی در این برنامه گفت: فکر نمی کردم روزی […]







نجم الدین شریعتی گفت: دکترها و قرص های مختلف و… یکی از دکترها به من گفت وقتی بیکار شدی برو جلوی آینه بنشین!





به گزارش صبح نجم الدین شریعتی مجری برنامه «سمت خدا» از بیماری شدید و خاص خود در دوران کودکی رونمایی کرد.

نجم الدین شریعتی در این برنامه گفت: فکر نمی کردم روزی در جایگاهی که هستم بایستم، شاید برای شما جالب باشد که نجم الدین شریعتی شاید سه چهار ساله بود که متوجه شد نمی تواند صحبت کند. یعنی زجر کشیدم لکنت خیلی خیلی شدید داشتم.

می خواستم آب بخواهم. گفتم مامانم آب رو میاره و نتونستم به ب برسم چی شد؟ برخی از ما در مواجهه با مشکلات زندگی مان گیر می کنیم، اما من گیر نکردم، خانواده ام تلاش کردند».

وی در ادامه توضیح داد: دکترهای مختلف، قرص و… یکی از پزشکان به من گفت وقتی بیکار هستی برو جلوی آینه بنشین و با خودت صحبت کن.

خانه کودکی ما در همسایگی مسجد بود، شب های محرم در ذهنم اذان و سخنرانی و… می خواندم، بعد جلوی آینه می نشستم و سخنرانی می کردم.

بسم الله الرحمن الرحیم میگفتم که نیم ساعت طول کشید، اما از دست ندادم، یک مادربزرگ پیر داشتم خدا رحمتش کند، میگفت چرا بیا جلوی آینه. و با من صحبت کن، گوش مفتی پوشیده بودم، می شستم، حرف می زدم.

نجم الدین شریعتی در پایان سخنان خود را اینگونه به پایان رساند: دقیقاً یک روز از عاشورا بعد از ظهر به یاد دارم که برای مادربزرگم مکتل می خواندم، با لحاف سید بن طاووس شروع کردم و در آن زمان سید بن طاووس را نمی شناختم. زمان، اما من لحاف او را خریدم، برای مادربزرگم آواز می خواندم و او گریه می کرد و من یک کیف درست می کردم، برای من بسیار لذت بخش بود.

منبع: روزیاتو






لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=253699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.