افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

بیماری خاموشی که بدون علامت به سراغ شما می آید

  • کد خبر : 351851
بیماری خاموشی که بدون علامت به سراغ شما می آید

آفتاب نیوز: مدیرعامل انجمن تصلب شرایین ایران فشار خون را بزرگترین عامل خطر بیماری های قلبی عروقی دانست و گفت: نارسایی قلبی و کلیوی، سکته قلبی و آسیب به عروق بزرگ بدن از جمله گشاد شدن آئورت نتیجه عدم درمان خون شریانی است. فشار مسعود قاسمی در آستانه برگزاری ششمین همایش قلب و فناوری های […]

آفتاب نیوز:

مدیرعامل انجمن تصلب شرایین ایران فشار خون را بزرگترین عامل خطر بیماری های قلبی عروقی دانست و گفت: نارسایی قلبی و کلیوی، سکته قلبی و آسیب به عروق بزرگ بدن از جمله گشاد شدن آئورت نتیجه عدم درمان خون شریانی است. فشار

مسعود قاسمی در آستانه برگزاری ششمین همایش قلب و فناوری های روز و همایش مشترک قلب، غدد و قلب و اعصاب، گفت: این همایش با هدف ارائه جدیدترین تشخیص ها، درمان ها و بیماری های مفاصل قلب برگزار می شود. ، مغز و غدد چهاردهم و پانزدهم بهمن ماه امسال در سالن همایش پژوهشگاه نیرو.

وی افزود: در این همایش موضوع افزایش فشار خون، افزایش چربی خون و عوارض آن بر قلب و مغز که موضوعی مشترک در هر سه تخصص است، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مدیرعامل انجمن آترواسکلروز ایران تصریح کرد: علاوه بر این اختلالات ریتم قلب و روش های نوین درمانی مانند داروهای جدید و پیشرفته که بیشتر در کشور استفاده می شود و روش های نوین رفع تنگی عروق مانند استفاده از بالن ها و پایه ها مورد بحث قرار خواهد گرفت.

قاسمی فشار خون را بزرگ‌ترین عامل خطر بیماری‌های قلبی عروقی دانست و گفت: آمارها نشان می‌دهد در حال حاضر 80 درصد افراد جامعه بشری تا سن 70 سالگی به دلیل تأثیر سبک زندگی به این بیماری مبتلا می‌شوند، بنابراین تشخیص و درمان باید انجام شود. به موقع بسیار مهم است.

مسئول ششمین کنگره قلب و فناوری های نوین خاطرنشان کرد: افزایش فشار خون اگر به موقع درمان شود و بیشتر عوارضی که ایجاد می کند برطرف شود، به خوبی کنترل می شود، اما متأسفانه فشار خون معمولاً بدون علامت است و در موارد دیگر به عبارت دیگر، شایع ترین علامت فشار خون بالا یک علامت است، به همین دلیل است که گاهی اوقات آن را بیماری خاموش می نامند.

قاسمی با اشاره به اینکه کسانی که آگاهانه و با وجود آگاهی از بیماری خود، درمان را به تعویق می اندازند یا برای رفع آن تلاش نمی کنند، در معرض خطر ویژه قرار دارند، گفت: عدم درمان این مشکل باعث نارسایی قلبی می شود که به 1. یکی از جدی ترین تظاهرات فشار خون است.

وی تصریح کرد: همچنین نارسایی کلیه، سکته قلبی و آسیب به عروق بزرگ بدن از جمله گشاد شدن شریان آئورت نتیجه درمان نکردن فشار خون است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=351851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.