افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

بیش از 600000 شماره تلفن ثابت در کردستان به روز شده است

  • کد خبر : 382831
بیش از 600000 شماره تلفن ثابت در کردستان به روز شده است

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات استان کردستان، آزاد حکمت در تشریح اقدامات توسعه کمی و کیفی و پروژه های تلفن ثابت در مناطق شهری و روستایی استان اظهار داشت: اجرای چشمگیر طرح های عملکردی، مشتری رضایت تا حد زیادی به دنبال داشته است. وی گفت: از 606 هزار و […]

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات استان کردستان، آزاد حکمت در تشریح اقدامات توسعه کمی و کیفی و پروژه های تلفن ثابت در مناطق شهری و روستایی استان اظهار داشت: اجرای چشمگیر طرح های عملکردی، مشتری رضایت تا حد زیادی به دنبال داشته است.

وی گفت: از 606 هزار و 800 شماره تلفن استان کردستان، 522 هزار و 377 شماره در حال کار است.

مدیر مخابرات اقلیم کردستان یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 664 شماره تلفن ثابت به مشتریان اختصاص داده شده است.

حکمت با بیان اهمیت ایجاد زیرساخت ها و ارائه خدمات تلفن ثابت در مناطق روستایی و شهری، افزود: در حال حاضر هزار و 520 روستا دارای تلفن مسکونی و یک هزار و 601 روستا نیز متصل هستند.

وی با اشاره به توسعه سامانه های مخابراتی و نقش موثر آنها در بهبود عملکرد و ارائه خدمات مخابراتی در استان گفت: امسال 72 میلیارد ریال در این حوزه سرمایه گذاری شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان سودآوری استفاده از تلفن ثابت در مکالمات روزانه مشتریان را یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه مکالمه رایگان در هر سیکل کمتر از 150 هزار ریال است، مشتریان می توانند با برنامه ریزی تماس های خود از طریق تلفن ثابت هزینه های ماهانه خود را مدیریت کنند.

حکمت با بیان اینکه تلفن ثابت محصول زیرساختی برای استفاده سایر محصولات بر اساس این سرویس محسوب می شود، تصریح کرد: اینترنت مسکونی ADSL، VDSL و FTTH یکی از خدمات قابل ارائه به مشتریان است که تلفن ثابت زیرساخت های لازم را برای آن فراهم می کند. آورده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.