افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

بیش از 50000 کودک در غزه از سوء تغذیه شدید رنج می برند

  • کد خبر : 353042
بیش از 50000 کودک در غزه از سوء تغذیه شدید رنج می برند

آفتاب نیوز: آنتونی لیک، مدیر بخش تغذیه صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که جنگ در غزه و محدودیت کمک‌های بشردوستانه باعث فروپاشی کامل سیستم غذا و دارو در این منطقه شده است . وی تاکید کرد که وضعیت غزه از فاجعه فراتر رفته و هنوز شرایط لازم […]

آفتاب نیوز:

آنتونی لیک، مدیر بخش تغذیه صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که جنگ در غزه و محدودیت کمک‌های بشردوستانه باعث فروپاشی کامل سیستم غذا و دارو در این منطقه شده است .

وی تاکید کرد که وضعیت غزه از فاجعه فراتر رفته و هنوز شرایط لازم برای ارائه کمک های لازم وجود ندارد.

در همین حال، دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در بیانیه ای اعلام کرد که یک میلیون نفر در غزه در ماه اوت جیره غذایی دریافت نکرده اند.

محاصره و اشغال گذرگاه رفح به عنوان تنها راه دسترسی غزه به جهان خارج در ماه مه گذشته، کمبود غذا و دارو و حتی آب آشامیدنی را برای بیش از 2 میلیون نفر از ساکنان غزه تشدید کرده است.

پس از اشغال گذرگاه رفح، ارتش اشغالگر تنها به تعداد محدودی کامیون حامل کمک های بشردوستانه اجازه ورود به غزه را از طریق گذرگاه کرم ابوسالم که در فلسطین اشغالی قرار دارد، می دهد. بر اساس آخرین گزارش ها بیش از 350 کامیون حامل کمک است. آنها پشت مرز مصر هستند و امیدوارند وارد غزه شوند.

از سوی دیگر در حالی که 335 روز از آغاز جنگ می گذرد، وزارت بهداشت غزه امروز اعلام کرد که تعداد شهدا به 40 هزار و 878 نفر و تعداد مجروحان به 94 هزار و 454 نفر افزایش یافته است. علاوه بر این، بیش از 10000 نفر زیر آوار ساختمان‌ها باقی مانده‌اند و نیروهای امدادی نمی‌توانند اجساد شهدا را جستجو کنند یا به آنها دسترسی پیدا کنند.

بر اساس گزارش این وزارتخانه، در 24 ساعت گذشته 17 فلسطینی در غزه کشته و 56 نفر زخمی شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=353042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.