افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

بیش از 500 هزار بشکه نفت ایران را ضبط کردیم

  • کد خبر : 193966
بیش از 500 هزار بشکه نفت ایران را ضبط کردیم

آفتاب نیوز: به گزارش آسوشیتدپرس، وزارت دادگستری آمریکا همچنین از اتهامات جنایی علیه خریداران نفت خام ایران در چین، روسیه و سوریه خبر داد. به گزارش آسوشیتدپرس، مقامات آمریکایی این اقدامات را که در زمان تشدید تنش ها بین ایالات متحده و ایران انجام می شود، به عنوان بخشی از تلاش گسترده تر برای قطع […]

آفتاب نیوز:

به گزارش آسوشیتدپرس، وزارت دادگستری آمریکا همچنین از اتهامات جنایی علیه خریداران نفت خام ایران در چین، روسیه و سوریه خبر داد.

به گزارش آسوشیتدپرس، مقامات آمریکایی این اقدامات را که در زمان تشدید تنش ها بین ایالات متحده و ایران انجام می شود، به عنوان بخشی از تلاش گسترده تر برای قطع کمک های مالی به ارتش ایران توصیف کردند.

کریستوفر رای، رئیس اف‌بی‌آی در بیانیه‌ای گفت: “ایران یک تهدید دائمی برای ایالات متحده است: تلاش برای قتل آمریکایی‌ها در داخل مرزهای ما، حمله سایبری به بیمارستان کودکان و حمایت از تروریست‌ها در سراسر جهان. این اقدامات توسط ایران هزینه دارد. اف‌بی‌آی. ما به اجرای تحریم های آمریکا علیه ایران متعهد خواهیم بود.»

مریک گارلند، دادستان کل آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: وزارت دادگستری ایالات متحده به استفاده از اختیارات کامل خود برای قطع تأمین مالی غیرقانونی و مقابله با فعالیت‌های بد ایران که در ماه‌های اخیر آشکارتر شده است، ادامه خواهد داد.

به گزارش آسوشیتدپرس، ارزش 500 هزار بشکه نفت خام کشف شده بالغ بر 25 میلیون دلار است.

گروهی متشکل از 18 سناتور دموکرات و جمهوری خواه آمریکا در ادامه سیاست های ضد ایرانی خود از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خواستند تحریم های نفتی علیه ایران را تشدید و تقویت کند که از فروش نفت ایران خشمگین شده اند.

شهریور ماه سال جاری بود که وزارت دادگستری آمریکا روز جمعه به وقت محلی پس از گذشت بیش از یک سال و نیم رسما به توقیف محموله نفت ایران اعتراف کرد.

در بیانیه وزارت دادگستری آمریکا آمده است: این اولین حکم جنایی در تاریخ است که یک شرکت را به تسهیل فروش و حمل و نقل غیرقانونی نفت ایران محکوم می کند و بیش از 980 هزار بشکه نفت خام قاچاق را کشف و ضبط می کند.

طبق اسناد دادگاه، در 19 آوریل، Suez Rajan Limited به نقض قانون اختیارات اقتصادی اضطراری بین المللی ایالات متحده اعتراف کرد. در همان تاریخ، قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده، کارل جی نیکولز، شرکت را به مدت سه سال توقیف و تقریباً 2.5 میلیون دلار جریمه کرد. این کالای قاچاق در حال حاضر در دادگاه منطقه ای کلمبیا نگهداری می شود.

در بیانیه وزارت دادگستری آمریکا آمده است: ایالات متحده آمریکا در شکایت خود مدعی شده است که نفت این کشتی بر اساس قوانین تروریسم و ​​پولشویی آمریکا مصادره شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.