افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
0

بیش از 4000 هکتار از باغات قزوین گواهینامه شد

  • کد خبر : 138151
بیش از 4000 هکتار از باغات قزوین گواهینامه شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی رهانجم معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در حال حاضر بیش از 4 هزار هکتار باغ در این استان به ثبت رسیده و این طرح در سطح تمامی شهرستان های تابعه اجرا و عملیاتی شده است. و شهرهای قزوین و تاکستان در این طرح […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی رهانجم معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در حال حاضر بیش از 4 هزار هکتار باغ در این استان به ثبت رسیده و این طرح در سطح تمامی شهرستان های تابعه اجرا و عملیاتی شده است. و شهرهای قزوین و تاکستان در این طرح پیشرو بودند.

وی افزود: این طرح بر مبنای بسترسازی برای راه اندازی جدید نظام صنفی کشاورزی و تشکیل اتحادیه های کشاورزی در اتاق های اتحادیه های کشاورزی شهرستان های تابعه و همچنین بهره گیری از ظرفیت حوزه کشاورزی است. طرح نظام صنفی در خصوص ساماندهی و شناسایی کلیه تولیدکنندگان و استفاده کنندگان در بخش جهت تکمیل داده های آماری. در استان صدور شناسنامه برای اراضی باغی اجرا می شود.

رهنجم گفت: این طرح با هدف شناسایی تولیدکنندگان باغی و باغی استان برای ساماندهی و نظارت بر تولید محصولات باغی و استانداردسازی محصولات باغی به ویژه در حوزه صادرات برنامه ریزی شده است.

این مسئول ادامه داد: این طرح در سطح شهرستان های تابعه با جدیت در حال پیگیری و اجراست و باغداران استان می توانند برای ثبت نام به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های مربوطه و اتاق اصناف کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند. و شناسنامه باغ و پروانه کسب کشاورزی را دریافت کنند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل وزارت متبوع، کلیه خدمات و امتیازات رهبری جهاد کشاورزی در شهرستان ها و مراکز تابعه به جهاد کشاورزی ارائه می شود. باغداران با ارائه گواهی باغ.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=138151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.