افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

بیش از 34 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان اردبیل داریم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 239934
بیش از 34 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان اردبیل داریم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

محمدعلی پهناور گفت: برو وی با خبرنگار مهر گفت: سال گذشته مهمترین مدال ورزشی استان اردبیل طلای آسیایی یوسف صبری بود که در ووشو برای اردبیل و کشور به دست آمد. وی عملکرد مسابقات قهرمانی ورزش اردبیل در سال گذشته را یادآور شد و تاکید کرد: برگزاری 281 دوره مسابقات انتخابی استانی در رشته های […]

محمدعلی پهناور گفت: برو وی با خبرنگار مهر گفت: سال گذشته مهمترین مدال ورزشی استان اردبیل طلای آسیایی یوسف صبری بود که در ووشو برای اردبیل و کشور به دست آمد.

وی عملکرد مسابقات قهرمانی ورزش اردبیل در سال گذشته را یادآور شد و تاکید کرد: برگزاری 281 دوره مسابقات انتخابی استانی در رشته های مختلف ورزشی، شرکت 93 تیم ورزشی از استان در مسابقات قهرمانی کشور، اعزام 215 ورزشکار به مسابقات قهرمانی کشور و اعزام 35 تیم ورزشی به مسابقات باشگاهی. و لیگ کشور یکی از این اقدامات است.

مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل از کسب 86 عنوان انفرادی در مسابقات کشوری خبر داد و گفت: علاوه بر کسب 7 عنوان تیمی در مسابقات کشوری، میزبانی 26 دوره مسابقات قهرمانی کشور، 102 نفر در قالب 118 ورزشکار به مسابقات دعوت شدند. اردوهای تیم ملی در سال گذشته افتخارات ورزشی قهرمانی کشور است.

پهناور به حضور 14 ورزشکار از استان در بازی های آسیایی اشاره کرد و اظهار داشت: 4 ورزشکار در مسابقات جهانی و 15 ورزشکار در مسابقات بین المللی حضور داشتند. بین المللی یکی از دستاوردهای ورزشی قهرمانی در اردبیل است.

وی کسب 6 عنوان آسیایی در ووشو و مدال طلای صبری در ووشو را از مهمترین دستاوردها اعلام کرد و گفت: وی در سال گذشته شاهد کسب 2 عنوان در مسابقات جهانی و 4 عنوان در مسابقات بین المللی بود. بین المللی فکر می کنیم نوید روزهای خوب قهرمانی ورزشی در اردبیل است.

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل از برگزاری بیش از 570 برنامه فرهنگی در حین مسابقات ورزشی توسط هیئت های ورزشی خبر داد و بیان کرد: در سال گذشته 34 هزار و 68 ورزشکار سازماندهی شده داشتیم که 16 هزار و 595 نفر در رده بانوان ثبت نام کردند. حالت

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=239934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.