افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

بیش از 323 هزار نفر در استان یزد بیمه سلامت دارند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 411340
بیش از 323 هزار نفر در استان یزد بیمه سلامت دارند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دریجانی روز یکشنبه در نشست اصحاب رسانه استان یزد افزود: در طرح بیمه ای ایرانیان دهک اول تا پنجم که بیش از ۸۰ هزار نفر را شامل می شود آزاد و به صورت سیستمی بیمه می شوند. و نیازی به مراجعه نیست آنها هم ندارند. وی ادامه داد: از مجموع […]

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دریجانی روز یکشنبه در نشست اصحاب رسانه استان یزد افزود: در طرح بیمه ای ایرانیان دهک اول تا پنجم که بیش از ۸۰ هزار نفر را شامل می شود آزاد و به صورت سیستمی بیمه می شوند. و نیازی به مراجعه نیست آنها هم ندارند.

وی ادامه داد: از مجموع بیمه های سلامت استان یزد 76 هزار و 79 نفر کارمند دولت هستند و امکان استفاده از خدمات بیمه ای حتی در تخت بیمارستان نیز وجود دارد لذا از افرادی که اطمینان ندارند درخواست داریم. برای مراجعه به مراکز با بیمه درمانی خود مشورت کنید.

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد گفت: این اداره کل ماهانه 104 میلیارد تومان به موسسات تشخیصی و درمانی پرداخت می کند که 51 میلیارد تومان آن به موسسات تشخیصی و درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی و 53 میلیارد تومان مربوط به موسسات خصوصی و خیریه دولتی است و پرداخت ها به روز است.

دریجانی ادامه داد: 127 نوع بیماری که نیاز به مراجعه برای تاییدیه بیمه ندارند و چهل هزار نفر مبتلا به فشار خون و دیابت تا کنون علامت گذاری شده اند و صندوق صعب العلاج برای بیماران خاص است.

وی تصریح کرد: برای مدارک بیماران صعب العلاج تا سقف 70 میلیون تومب قابل پرداخت است و برای 127 بیماری محدودیتی وجود ندارد و هزینه بستری در بیمارستان های دولتی نیز رایگان محاسبه می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد گفت: یامه سلامت همچنین نوار تست و سوزن دستگاه های قند خون را در صورت تجویز پزشک از اداره مربوطه به صورت رایگان محاسبه می کند. همچنین در این استان طی 6 ماه گذشته الف. مبلغ 37 میلیارد و 400 میلیون تومان به بیماران صعب العبور پرداخت می شود. درمان قبلاً پرداخت شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.