افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

بیش از 10 کیلومتر دیوار در مرزهای شرقی ساخته شده است

  • کد خبر : 372275
بیش از 10 کیلومتر دیوار در مرزهای شرقی ساخته شده است

امیر سرتیپ نعمتی با تاکید بر اینکه انسداد مرزی به رونق اقتصادی کشور کمک می کند و کنترل دقیق و اصولی ورود و خروج از مرزها را به همراه دارد، گفت: بیش از 10 کیلومتر دیوارکشی در مرزهای شرقی انجام شده است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی […]

امیر سرتیپ نعمتی با تاکید بر اینکه انسداد مرزی به رونق اقتصادی کشور کمک می کند و کنترل دقیق و اصولی ورود و خروج از مرزها را به همراه دارد، گفت: بیش از 10 کیلومتر دیوارکشی در مرزهای شرقی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت وگویی با بیان اینکه ماموریت انسداد مرز با افغانستان به نیروی زمینی ارتش محول شده است، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش در این عملیات انسداد مرزی را بر عهده دارد. بسیاری از اقدامات زیربنایی باید قبل از شروع کار عملی شما انجام شود.»

امیر نعمتی ادامه داد: با کمک دستگاه های متولی این کار و با همکاری نزدیک با ستاد کل نیروهای مسلح، ستاد کل ارتش و سازمان جغرافیایی در حال انجام کار هستیم و ضمن برگزاری جلسات متعدد. ، همکاری های لازم را در این زمینه داریم. بر این اساس همزمان کار را آغاز کردیم و با کمک چهار گروه مهندسی رزمی، 14 یگان مهندسی زیرمجموعه یگان ها، علاوه بر استفاده از چندین شرکت ذیصلاح در این زمینه، در حال انسداد مرزهای کل کشور هستیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: انسداد مرز را از شمال شمال مرز افغانستان آغاز کردیم و قرارگاه منسجمی در همان منطقه برای نظارت بر این کار تشکیل شده است. این اقدام اصولی و بخشی از آن توسط نیروی زمینی ارتش انجام می شود.

وی با بیان اینکه روند انسداد مرز با سرعت خوبی پیش رفته است، یادآور شد: برای این کار کارهای زیربنایی انجام شده و بیش از 10 کیلومتر دیوارکشی در مرز انجام شده است. همچنین 50 کیلومتر از مرز آماده دیوارکشی است و از این حیث حدود 20 کارگاه در طول مرز در حال انجام اقدامات زیربنایی و دیوارکشی هستند.

امیر نعمتی با بیان اینکه پنج کارگاه دیوارسازی در حال انجام اقدامات لازم برای انسداد مرز هستند، گفت: صدها دستگاه مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش شبانه روز در زمینه انسداد مرزها مشغول به کار هستند و در تلاش هستیم تا این کار را به سرانجام برسانیم. در زمان مقرر برای اتمام

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه انسداد مرزی باعث افزایش امنیت مرزها و جلوگیری از قاچاق می شود، خاطرنشان کرد: انسداد مرزی به رونق اقتصادی کشور کمک می کند و کنترل دقیق و اصولی ورود و خروج از مرزها را تضمین می کند.

و افزود: اینطور نیست که بخواهیم با بستن مرز درهای کشور را بسته نگه داریم. زیرا ما در تمامی مرزها با همه کشورها مبادی ورودی و خروجی رسمی داریم.

امیر نعمتی افزود: با انسداد مرز می خواهیم ورود و خروج پایگاه های رسمی و اصلی بهتر کنترل شود و این اقدام قطعا امنیت کشور و مناطق مرزی را افزایش می دهد و تاثیر مثبتی بر اقتصاد کشور خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372275

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.