افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

بیش از نیاز گوشت قرمز عرضه کرده ایم/نگران اقلام اساسی عید و ماه رمضان نیستیم.

  • کد خبر : 208785
بیش از نیاز گوشت قرمز عرضه کرده ایم/نگران اقلام اساسی عید و ماه رمضان نیستیم.

«علیرضا پیمان پاک» گفت: اکنون با برنامه ریزی های انجام شده برای 3 تا 4 ماه آینده لوازم و کالاهای اساسی تامین شده است. ایرنا به نقل از معاون وزیر جهاد کشاورزی نوشت: تخصیص و تامین ارز برای کشتی هایی که لنگر انداخته یا رهاسازی شده و یا در مسیر هستند و در حوزه نهاده […]

«علیرضا پیمان پاک» گفت: اکنون با برنامه ریزی های انجام شده برای 3 تا 4 ماه آینده لوازم و کالاهای اساسی تامین شده است.

ایرنا به نقل از معاون وزیر جهاد کشاورزی نوشت: تخصیص و تامین ارز برای کشتی هایی که لنگر انداخته یا رهاسازی شده و یا در مسیر هستند و در حوزه نهاده ها بحرانی نداریم. و کالاهای اساسی

به گفته پیمان پاک، خوراک دام و اقلامی از قبیل شیر، لبنیات، گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، شکر، روغن خوراکی و کلیه کالاهای اساسی مورد نیاز شب عید و ماه مبارک رمضان تامین شده است. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای تولید از جمله تولید مرغ که در دی و بهمن ماه تا فروردین 150 میلیون ولادت حاصل شده است، نمی خواهیم در تامین مرغ، تخم مرغ و سایر محصولات اساسی دغدغه و چالشی وجود داشته باشد. . .

عرضه روزانه 200 تا 300 تن گوشت قرمز تا پایان فروردین

پیمان پاک ادامه داد: در بخش گوشت قرمز با برنامه ریزی های دقیق و تخصیص ارز مناسب تا پایان فروردین ماه سال 1403 روزانه 200 تا 300 تن گوشت گرم وارد کشور می شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: طبق آمار معاونت بازرگانی فقط حدود 28 هزار تن گوشت منجمد از بخش خصوصی داریم که 7 تا 8 هزار تن آن حمل شده و 10 هزار تن همچنان در حال حمل است. پورت ها

پیمان پاک تاکید کرد: در حال حاضر بین 10 تا 12 هزار تن گوشت قرمز در راه داریم، این در حالی است که ماهیانه 8 هزار تن گوشت قرمز منجمد نیاز داریم که بیش از سه برابر نیاز کشور است، بنابراین در الکل بحرانی نخواهیم داشت. مزرعه گوشت قرمز

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: طبق برنامه ای که برای احیای تولید گوشت قرمز داشتیم، جو عرضه شد که کمتر از نرخ مصوب بود.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی تولید دامداران و آمار مرکز آمار، زاد و ولد دام بیش از 25 درصد افزایش یافته است، بنابراین به نظر می رسد سال آینده میزان عرضه گوشت داخلی ما بسیار بیشتر از امسال باشد بنابراین می توانیم کاهش دهیم. واردات

روند کاهش قیمت گوشت قرمز تند ملی

وی قیمت فعلی گوشت مرغ را به طور میانگین 80 هزار تومان عنوان کرد و افزود: بر اساس برنامه وزارت جهاد کشاورزی اگر در برخی استان ها مازاد تولید مرغ داشته باشیم، شرکت حامی وارد بازار می شود. ذخایر را تکمیل می کند تا تولیدکنندگان آسیب نبینند و تولید به صورت خطی ادامه یابد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: گوشت قرمز طی 3 یا 4 هفته گذشته روند نزولی داشته و طبق برنامه ما ادامه خواهد داشت و تلاش می کنیم به قیمت هر کیلوگرم لاشه داخلی برسیم. 420000-450000 تومان می شود. امروز قیمت گوشت قرمز در روستای بهمن از 470 تا 490 هزار تومان است.

به گزارش پیمان پاگ، پیش از این قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز در لاشه 530 هزار تومان بود.

وی افزود: امیدواریم در این روند با توجه به اینکه در پایان سال هستیم، تقاضا افزایش می یابد، به بازار پاسخ دهیم و به سمتی برویم که قیمت ها نزولی باشد.

بخش خصوصی گوشت منجمد را با قیمت مصوب کیلویی 285 هزار تومان عرضه می کند

پیمان پاک درباره تحویل توزیع گوشت قرمز منجمد شرکت پشتیبانی امور دام به بخش خصوصی گفت: در این مورد واردکنندگان گلایه داشتند که با توجه به محموله های صادر شده از سوی شرکت پشتیبانی امور دام و هزینه هایی که معرفی می کند، علاوه بر تاخیر. در پرداخت مجموعه ها حجم کم بود، بنابراین گوشت بخش خصوصی به خوبی تامین نمی شد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: هم اکنون 5 تا 6 هزار تن گوشت آماده در سردخانه ها ذخیره شده است و باید سرعت عرضه افزایش یابد.

به گفته وی، مقرر شده اتحادیه واردکنندگان، عرضه گوشت منجمد به بازار را تسهیل و تسریع کند، از این رو در تلاش هستیم تا این حجم از گوشت را به سرعت وارد بازار کنیم. اتحادیه واردکنندگان نیز موظف است این محصول را با همان نرخ مصوب ۲۸۵ هزار تومان عرضه کند.

پیمان پاک افزود: اولویت عرضه گوشت منجمد به فروشگاه های زنجیره ای و مراکز پرمصرف تجاری و صنعتی است که بیشترین مصرف مربوط به آنهاست.

وی افزود: برنامه این شرکت برای حمایت از دامپروری کشور با هماهنگی بخش خصوصی، انجام عرضه و تسریع در عرضه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=208785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.