افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

بیشتر عدم تعادل الکتریکی به دلیل مصرف ضعیف است

  • کد خبر : 375388

به گزارش بازار، محسن ذبیحی شامگاه چهارشنبه در نشست ویدئو کنفرانس مدیریت ارشد توزیع نیروی برق استان هرمزگان با مدیریت ارشد شرکت توانیر اظهار داشت: البته این موضوع فرصتی را برای شرکت های توزیع ایجاد کرد تا دیدگاه خود را نسبت به حوزه توزیع تغییر دهند. و با تغییر در قوانین و مدل های این […]

به گزارش بازار، محسن ذبیحی شامگاه چهارشنبه در نشست ویدئو کنفرانس مدیریت ارشد توزیع نیروی برق استان هرمزگان با مدیریت ارشد شرکت توانیر اظهار داشت: البته این موضوع فرصتی را برای شرکت های توزیع ایجاد کرد تا دیدگاه خود را نسبت به حوزه توزیع تغییر دهند. و با تغییر در قوانین و مدل های این امر، تهدید را به فرصت تبدیل می کند.

وی لزوم انجام اقدامات کارشناسی برای رفع اختلافات و مدیریت مصرف در تابستان 1404 را برشمرد و تصریح کرد: بر اساس آمارهای موجود، 2 درصد مشترکان برق بیش از 2.5 برابر استاندارد مصرف می کنند و باید برنامه ریزی برای نظارت بیشتر بر مصرف خارج از محدوده استاندارد انجام شود. اعتدال و عادت به حرکت

معاون هماهنگی توزیع شرکت مدیریت توانیر با اشاره به اینکه حدود 32 میلیون مشترک داخلی در کشور داریم که 75 درصد آنها در سطح استاندارد مصرف می کنند، خاطرنشان کرد: 25 درصد از مشترکان حدود نیمی از برق مصرفی را تشکیل می دهند. بخش داخلی

ذبیحی همچنین با تاکید بر لزوم افزایش تاب آوری شبکه برق به ویژه در شرایط پیک مصرف، گفت: تمرکز بر مشارکت مردم در حوزه تولید برق به این سمت می رود و در تابستان حدود 60 درصد از تقاضای برق در سال جاری است. مقصد کشور برای بخش داخلی است.”

وی همچنین به ضرورت حرکت از مدیریت سنتی شبکه توزیع برق به مدیریت فعال و هوشمند این سامانه اشاره کرد و گفت: اولویت های سرمایه گذاری در صنعت برق بر این رویکرد تعیین شده است.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر تصریح کرد: کارکنان توانیر خدمات مسئولانه ای را مد نظر دارند و این رویکرد اگرچه در نقاط مختلف کشور سرعت بروز آن متفاوت است اما در اقصی نقاط ایران قابل مشاهده است.

ذبیحی با بیان اینکه توانیر از مدیریت سنتی به سمت مدیریت هوشمند حرکت می کند، تصریح کرد: تخصیص مابقی حقوق شرکت توزیع برق مشترکان برای تعریف طرح های سرمایه گذاری جدید یا تکمیل پروژه های در دست اجرا از برنامه های توانیر است.

وی همچنین بر توسعه پایدار ساخت و ساز ساختمان بر اساس الگوها و استانداردهای مصرف انرژی تاکید کرد و گفت: تعیین مشوق ها برای ترویج فرهنگ مصرف انرژی از اولویت های شرکت توانیر است.

باید گفت؛ معاون هماهنگ کننده توزیع شرکت توانیر در سفر به هرمزگان از شبکه و امکانات شبکه توزیع برق استان و شبکه برق جزیره هرمز و همچنین مدیریت برق منطقه 2 و ساختمان در حال ساخت بندر بازدید کرد. بخشدار عباس و در این بازدید وضعیت شبکه های برق رسانی، تاسیسات و نیروگاه ها و فعالیت های مربوط به نوسازی شبکه به ویژه پروژه سیم به سیم مورد بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.