افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در گلستان برگزار می شود

  • کد خبر : 250928
بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در گلستان برگزار می شود

مهرداد یزدی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بیست و دومین رویداد تخصصی صنعت ساختمان استان گلستان با عناوین نمایشگاهی تجهیزات، تاسیسات، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، کاشی، سرامیک، سنگ های تزئینی، چینی و یراق آلات بهداشتی و صنایع وابسته، درب . و ویندوز و ماشین آلات مربوطه از 22 تا 25 خرداد ماه […]

مهرداد یزدی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بیست و دومین رویداد تخصصی صنعت ساختمان استان گلستان با عناوین نمایشگاهی تجهیزات، تاسیسات، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، کاشی، سرامیک، سنگ های تزئینی، چینی و یراق آلات بهداشتی و صنایع وابسته، درب . و ویندوز و ماشین آلات مربوطه از 22 تا 25 خرداد ماه سال جاری در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان افزود: صنعت نمایشگاهی محرک افزایش اشتغال و تولید است و در شرایط فعلی نمایشگاه های تخصصی پیشانی تولید و تجارت محسوب می شوند و می توانند پیشرفت تولید، رونق و چرخه را حفظ کنند. صنعت در همه زمینه ها.»

وی گفت: در این دوره از نمایشگاه، آخرین دستاوردهای علمی و فنی در این زمینه با حضور تولیدکنندگان برجسته ای از استان های گلستان، تهران، مازندران، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان شمالی و رضوی به نمایش گذاشته می شود. . خراسان و شمنان.

وی ادامه داد: 40 درصد شرکت کنندگان جدید و 60 درصد آنها وفادار هستند و شرکت های مطرح در حوزه ساختمان محصولات خود را به نمایش می گذارند.

مدیرکل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان در راستای توسعه سرمایه‌گذاری‌ها در بخش ساختمان، ایجاد مثلث ارتباطی تخصصی بین شرکت‌کنندگان، تولیدکنندگان، بازدیدکنندگان، طراحان، سازندگان و برگزارکنندگان نمایشگاه را از جمله اهداف برشمرد. برای برگزاری این رویداد

یزدی تصریح کرد: همچنین از تجار خارجی دو کشور ترکمنستان و تاجیکستان برای حضور و بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان و برگزاری جلسات و میزهای تجاری اطلاع رسانی و دعوت می شود.

لازم به ذکر است بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان استان گلستان از 22 تا 25 خرداد ماه سال جاری در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان واقع در بزرگراه گرگان – آق قال روبروی فرودگاه گرگان و از ساعت 17 برگزار می شود. از ساعت 22:00 پذیرای متخصصان و علاقمندان به این بخش خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=250928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.