افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

بیرانوند: شاید دیر رفتن پرسپولیس به عربستان اتفاقات خوبی را رقم بزند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 136677
بیرانوند: شاید دیر رفتن پرسپولیس به عربستان اتفاقات خوبی را رقم بزند – پرسپولیس نیوز

باربر پرسپولیس گفت: همه اتفاقاتی که افتاده را به فال نیک می گیریم. حالا شاید تاخیر ما اتفاقات خوبی را رقم بزند. علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حرکت ما به عربستان دو روز به تعویق افتاد و فردا راهی این کشور می شویم. خیلی دوست داشتیم دو سه روز قبل به […]

باربر پرسپولیس گفت: همه اتفاقاتی که افتاده را به فال نیک می گیریم. حالا شاید تاخیر ما اتفاقات خوبی را رقم بزند.

علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حرکت ما به عربستان دو روز به تعویق افتاد و فردا راهی این کشور می شویم. خیلی دوست داشتیم دو سه روز قبل به عربستان برویم و برنامه کادرفنی این بود که بازی دیشب النصر را از نزدیک ببینیم. اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. با این شرایط به تمرینات خود ادامه می دهیم. از دیروز دو سه بازیکنی که در تیم ملی بودند به جمع ما پیوستند. خوشبختانه روز گذشته تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم مقابل نصر نتیجه خوبی بگیریم. همه مردم و هواداران پرسپولیس می دانند که بازی سختی در پیش داریم و نتیجه گرفتن در آنجا بسیار سخت است. نصر را همه می شناسند و بازیکنان خوبی دارد. آنها ستاره های بزرگی را جذب کردند و معتقدند مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

وی در خصوص اولین بازی با حضور نصر و رونالدو در ایران و شکست پرسپولیس گفت: متاسفانه اولین بازی ما برای نصر بود. حضور این تیم در ایران جو را سنگین کرد و اتفاقاتی که افتاد تمرکز بازیکنان را بر هم زد. مطمئنم النصر در بازی برگشت با تمام ستاره هایش بازی خواهد کرد. آنها به دنبال مقام اول گروه هستند و به پرسپولیس فرصت بازی با تیم دوم خود را نمی دهند. النصر الان 12 امتیازی است و در صورت شکست مقابل ما 10 امتیازی می شویم و در هفته آخر ممکن است با شکست استقلال از تاجیکستان به تیم دوم صعود کنند. برای همین 100% با تمام قدرت می آیند. اگر نخواهیم کار را برای آنها سخت کنیم و به عنوان تیم دوم صعود کنیم، شکست نخوردن مقابل النصر و پیروزی مقابل الدحیل در تهران کمک زیادی به ما می کند.

دروازه بان پرسپولیس در خصوص اینکه آیا رفتن دیرهنگام پرسپولیس به عربستان در صورت شکست مقابل النصر توجیه خوبی خواهد بود، گفت: تمام اتفاقاتی که افتاده را به فال نیک می گیریم. حالا شاید تاخیر ما اتفاقات خوبی را رقم بزند. در این دو روز تمرینات خوبی در تهران داشتیم و امروز آخرین تمرین تاکتیکی ماست. من فکر نمی کنم این روی مردم ما تأثیر بگذارد. فقط انگیزه و تمرکز ما را دو چندان می کند.

بیرانوند گفت: تیم های ایرانی در مواجهه با مشکلات عملکرد بهتری دارند. شما هم باور می کنید؟ پرسپولیس در این سال ها نشان داده که هر اتفاق سختی را که پیش آمده به خوبی به پایان رسانده است. بازیکنان پرسپولیس نشان داده اند که این اتفاقات نمی تواند جلوی انگیزه آنها را بگیرد. به شخصه وقتی تمرین روز گذشته بچه ها را تماشا کردم، روحیه آنها خیلی خوب بود. همه دوست دارند بازی خوبی انجام دهیم و تنها امتیازی را که به ما دادند حداقل با یک امتیاز برگردانیم. ما برای شکست دادن النصر به میدان می رویم اما آنها تیمی هستند که باج نمی دهند و رقیب خود را در عربستان شکست داده اند. حالا آنها مدعی اصلی قهرمانی لیگ خود هستند. امیدوارم هواداران هم به ما انرژی مثبت بدهند که بی شک تاثیرگذار خواهد بود.

وی در خصوص خداحافظی این تیم توسط هواداران گفت: دیروز اعلام شد که قرار است برای خداحافظی بیایند اما تا به حال کسی را ندیده ام. امیدوارم بیایند اما اگر نیایند به آنها حق می دهم به خاطر سرما در خانه بمانند. می دانم که هواداران چقدر از ما حمایت کرده اند و انرژی ای که از خانه می فرستند فرقی نمی کند و تاثیرگذار است. می دانیم که بین 40 تا 50 میلیون هوادار پشت سرمان هستیم و اگر امروز نیایند، تاثیری بر ما نمی گذارد و عصبانی نمی شویم. نه من و نه بقیه بچه ها به این موضوع فکر نمی کنیم، چون هواداران بزرگی را که داریم می شناسیم و آنها می توانند از هر نظر از ما حمایت کنند و به ما انرژی مثبت بدهند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)