افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

بیرانوند: خیالم از فسخ قرارداد با پرسپولیس – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 337348
بیرانوند: خیالم از فسخ قرارداد با پرسپولیس – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

دروازه بان تراکتورسازی گفت که با فسخ قراردادش با پرسپولیس احساس راحتی می کند و نیازی به تحت فشار قرار دادن کسی در این مورد ندارد. علیرضا بیرانوند پس از تساوی یک بر یک تراکتورسازی تبریز مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال گفت: به مردم خوب تبریز تبریک می گویم چرا که امسال […]

دروازه بان تراکتورسازی گفت که با فسخ قراردادش با پرسپولیس احساس راحتی می کند و نیازی به تحت فشار قرار دادن کسی در این مورد ندارد.

علیرضا بیرانوند پس از تساوی یک بر یک تراکتورسازی تبریز مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال گفت: به مردم خوب تبریز تبریک می گویم چرا که امسال تیم خوبی داریم. من به بازیکنان و هواداران تراکتورسازی خود افتخار می کنم. هواداران تراکتور تمام تلاش خود را کردند و بعد از بازی می شد دید که چقدر از بازیکنان خوشحال هستند. این کار ما را سخت تر می کند.

و افزود: برخورد با پرسپولیس به چند دلیل ظریف و خاص بود که می دانید. یکی از بهترین بازی های تراکتورسازی مقابل پرسپولیس امروز بود. مستحق تساوی نبودیم و باید سه چهار گل می زدیم و پیروز می شدیم. چیزی که ما را خوشحال کرد این بود که هواداران از سبک بازی تراکتور خوشحال بودند. گاهی اوقات توپ ها وارد دروازه نمی شوند.

دروازه بان تراکتورسازی درباره حمایت زیاد هواداران تبریزی گفت: من بوسه دست تک تک آنها هستم و شرمنده ام کردند. امروز احساس کردیم 12 نفریم و تبریزی ها عاشقانه تیمشان را تشویق می کنند. درخواست من از هواداران تراکتورسازی این است که همه بازی ها را مثل امروز تماشا کنند. هفته آینده هواداران را داریم و سپس مسابقات آسیایی. دوست دارم برای بازی هایی مثل استقلال خوزستان و ذوب آهن ورزشگاه پر از تماشاگر ببینم.

بیرانوند در خصوص شایعه تحریمش در شکایت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اگر قرارداد را فسخ می کرد قانونی بود و مشکلی نداشت. هنوز حکمی اعلام نشده است. امیدوارم زودتر حکم را اعلام کنند تا کسانی که دنبال حذف من هستند دیگر دنبال آن نباشند چون فسخ قرارداد من قانونی بود. کمیته اساسنامه نیز از این موضوع مطلع است.

بیرانوند در پاسخ به بحث فشار برای تغییر رای کمیته تعیین وضعیت به نفع خود گفت: وقتی می گویم فسخ قراردادم قانونی بوده یعنی آرامش دارم و نیازی ندارم که کسی به من فشار بیاورد. من امیدوارم هر چه زودتر رای را اعلام کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)