افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

بیرانوند: حتما فشار زیادی روی یحیی بود/ امیدوارم بتوانیم او را منصرف کنیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 168104
بیرانوند: حتما فشار زیادی روی یحیی بود/ امیدوارم بتوانیم او را منصرف کنیم – پرسپولیس نیوز

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران با این بازی که مقابل مس رفسنجان انجام دادیم نباید ما را مدعی قهرمانی ببینند. علیرضا بیرانوند پس از تساوی یک بر یک مقابل مس رفسنجان گفت: من آدم راکی ​​هستم و اینجا اعلام می کنم که پرسپولیسی ها با بازی امروز ما را مدعی قهرمانی نبینند. ما […]

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران با این بازی که مقابل مس رفسنجان انجام دادیم نباید ما را مدعی قهرمانی ببینند.

علیرضا بیرانوند پس از تساوی یک بر یک مقابل مس رفسنجان گفت: من آدم راکی ​​هستم و اینجا اعلام می کنم که پرسپولیسی ها با بازی امروز ما را مدعی قهرمانی نبینند. ما خیلی بد بازی کردیم. واقعا ما را طلبکار نبینید. نمی دانم چرا این اتفاق افتاد. امروز باید بازی را 4-1 می باختیم. پرسپولیس اگر بخواهد قهرمان شود هرگز قبول نمی کنیم که چنین بازی ای انجام دهد.

دروازه بان پرسپولیس یادآور شد: تیمی که می خواهد برنده بازی باشد باید بهترین بازیکن، دروازه بان رقیب باشد. ما هیچ شانسی نداشتیم همه بچه ها زحمت می کشند و همه می خواهند برنده شوند، اما متاسفانه این اتفاق برای ما افتاد. همه بچه ها می گویند با این شرایط ما کاندیدای قهرمانی نیستیم. امیدوارم در نیم فصل شرایط و بازیکنانی که می خواهیم بگیریم بهتر شود. این بی احترامی به هیچ بازیکنی نیست و من یکی از آنها هستم.

بیرانوند درباره استعفای یحیی گل محمدی گفت: در رختکن هم شنیدیم. گل محمدی هم به ما چیزی نگفت و یک بار بچه ها گفتند که آقا یحیی استعفا داده است. شاید در آن لحظه جرات گفتن چنین چیزی را داشت. کسی که افتخارات زیادی کسب کرده است، فشار زیادی را در صد در صد تحمل کرده است. شاید انتظاراتی که از او می شد بیشتر بود و شاید انتظاراتش از باشگاه برآورده نشد. ما خیلی ناراحتیم و ای کاش زودتر با ما صحبت می کرد، شاید می توانستیم جلوی تصمیم او را بگیریم. امیدوارم با گل محمدی صحبت کنیم و او در نیم فصل به همکاری با ما ادامه دهد. این اتفاق برای هواداران و ما ناراحت کننده بود. امیدوارم مدیرعامل و هیات مدیره این تصمیم را نپذیرند و گل محمدی به کار خود ادامه دهد.

“آیا این روی روحیه شما برای جام ملت های آسیا تاثیر می گذارد؟” دروازه بان تیم ملی در مواجهه با این سوال گفت: 100 درصد اتفاقی که افتاد خیلی بزرگ بود. همه شوکه شده بودند. نه من، بلکه بقیه بازیکنان تعجب کردند. این آخرین بازی ما بود و باید روی تیم ملی تمرکز کنیم زیرا بازی های بزرگی در پیش داریم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)