افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

بیرانوند: به هواداران حق می دهم/ مطمئنم به جایگاه خود برمی گردیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 159297
بیرانوند: به هواداران حق می دهم/ مطمئنم به جایگاه خود برمی گردیم – پرسپولیس نیوز

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس به موفقیت این تیم در لیگ بیست و سوم اعتقاد دارد. علیرضا بیرانوند که در فصل جدید و به دلیل غیبت های موقت امید عالیشاه و وحید امیری به طور فزاینده ای بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو می بندد، امشب به مناسبت شب یلدا به یک برنامه تلویزیونی دعوت […]

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس به موفقیت این تیم در لیگ بیست و سوم اعتقاد دارد.

علیرضا بیرانوند که در فصل جدید و به دلیل غیبت های موقت امید عالیشاه و وحید امیری به طور فزاینده ای بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو می بندد، امشب به مناسبت شب یلدا به یک برنامه تلویزیونی دعوت شد.

دربان پرسپولیس در بخشی از صحبت های خود در پاسخ به مجری برنامه که معتقد بود پرسپولیس حال خوبی ندارد، اظهار داشت: چرا که نه؟ اگر به خاطر داشته باشید پارسال شرایط پرسپولیس در نیم فصل خوب نبود و بین 7 تا 8 هفته مانده به پایان مسابقات 7 امتیاز از صدرنشینان لیگ عقب بودیم. به نظر من فضای باشگاه پرسپولیس و هواداران پرسپولیس خیلی خوب است.

بیرانوند تصریح کرد: این اتفاقات بخشی از فوتبال است. به عنوان مثال، منچسترسیتی از 6 بازی اخیر خود تنها یک برد کسب کرده است.

وی در ادامه بیان کرد: همانطور که می دانید چند بازیکن تاثیرگذار ما مصدوم شدند. توقعی که مردم و هواداران پرسپولیس از ما دارند بسیار زیاد است و ما هم این مضمون را قبول داریم. پرسپولیس باید همیشه مدعی باشد. هواداران این را می دانند و به جایگاه فعلی پرسپولیس عادت ندارند. من به هواداران حق می دهم و مطمئن هستم که به جایگاه اصلی خود که بالای جدول است برمی گردیم.

بیرانوند در خصوص امیدهای تیم پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ بیست و سوم افزود: هواداران به من می گویند ما هنوز امید داریم و من به آنها گفتم حتی فصل قبل که امیدی به قهرمانی نداشتیم قهرمان شدیم حالا که شما امیدوار باش، نیازی به شک نیست.»

دروازه بان پرسپولیس در پایان گفت: در چند بازی به تساوی رسیدیم و چند امتیاز از رقبا عقب بودیم اما امیدوارم در 3 بازی باقی مانده تا پایان نیم فصل بهترین نتیجه را بگیریم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)