افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

بیرانوند: برای قهرمانی باید به همه حریفان احترام بگذاریم/ نمی خواهیم اتفاقات جام ملت های قبل تکرار شود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 177249
بیرانوند: برای قهرمانی باید به همه حریفان احترام بگذاریم/ نمی خواهیم اتفاقات جام ملت های قبل تکرار شود – پرسپولیس نیوز

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان قول داد که او و سایر ملی پوشان در تلاش هستند تا اتفاقات جام ملت های قبلی در فوتبال ایران تکرار نشود. علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین جمعه شب تیم ملی گفت: ما تنها تیم باتجربه و بالاترین هستیم. فقط با این تجربه ای که داریم انشالله می توانیم […]

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان قول داد که او و سایر ملی پوشان در تلاش هستند تا اتفاقات جام ملت های قبلی در فوتبال ایران تکرار نشود.

علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین جمعه شب تیم ملی گفت: ما تنها تیم باتجربه و بالاترین هستیم. فقط با این تجربه ای که داریم انشالله می توانیم قهرمانی که دور از دسترس نیست به دست بیاوریم.

وی درباره شرایط تیم فلسطین که در دو بازی اخیر خود نتایج خوبی کسب کرده است، گفت: اگر به سه بازی اخیر فلسطین نگاه کنید، آنها مقابل ازبکستان، استرالیا و عربستان بازی کردند و عملکرد خوبی داشتند. اعضای کادر فنی تحلیل خوبی از بازی های فلسطین به ما داده اند، فکر می کنم مردم می دانند که فلسطین چقدر پیشرفت کرده است. مسابقات اول هر تورنمنت همیشه سخت است و ما باید به حریفان خود احترام بگذاریم. وقتی قرار است کار بزرگی انجام دهیم باید به همه تیم ها احترام بگذاریم تا نتیجه خوبی بگیریم.

بیرانوند درباره شرایط اردوی تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: خدا را شکر شرایط خوب است. در جام جهانی قطر هم در همین کمپ و هتل حضور داشتیم. اردوی خوبی در کیش داشتیم و اینجا هم همه چیز خوب است و انشاالله از یکشنبه جام را با قدرت شروع می کنیم و باعث خوشحالی مردم می شویم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که «آیا تیم واقعاً فعل قهرمانی را دارد؟»، تصریح کرد: به هر حال این سومین دوره جام ملت‌هایی است که در آن شرکت کرده‌ام و در جام ملت‌ها هم بازی کردم. دو جام جهانی گذشته باید بگویم که این تنها تورنمنتی است که بازیکنان همیشه روی مسابقات تمرکز می کنند و در مورد حریفان ما صحبت می کنند. جلسات تحلیلی با کادرفنی داشتیم و همچنین درباره مسائل داوری برای رفع برخی مسائل. در تورنمنت قبلی مشکلاتی وجود داشت و الان با خودمان صحبت می کنیم تا این اتفاقات رخ ندهد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تمایلی برای موفقیت در تیم ملی وجود دارد، گفت: دوستمان هم همین سوال را مطرح کرد! واقعاً این شور وجود دارد و من از روزی که امیرقلانوی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد، دیدم. سرمربی تیم ملی از روز اول درباره حضور در فینال جام ملت ها صحبت کرد و مطمئن باشید با جان و دل بازی می کنیم. امیدوارم با انرژی که از مردم به ما می رسد بتوانیم دل آنها را شاداب کنیم.

بیرانوند درباره حضور سردار آزمون در اردوی تیم ملی گفت: سردار یکی از بازیکنان کلیدی ما است و می تواند کمک زیادی به ما کند. به هر حال شرایطی برایش پیش آمد که نتوانست در بازی های دوستانه ما در کیش در کنار ما باشد. خدا را شکر که سالم به اردوی تیم ملی رسید و انشاالله به تیم کمک خواهد کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)