افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

بیرانوند: با انرژی مردم پنالتی امارات را گرفتم/ نیاز به کلین شیت در این دیدار داشتم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 186072
بیرانوند: با انرژی مردم پنالتی امارات را گرفتم/ نیاز به کلین شیت در این دیدار داشتم – پرسپولیس نیوز

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ای کاش مقابل امارات کلین شیت می کردم چرا که در آینده به من کمک می کرد. علیرضا بیرانوند پس از پیروزی ایران مقابل امارات گفت: به مردم تبریک می گویم. انشاالله در مرحله بعد با روحیه بالاتری کار خواهیم کرد. مردم به ما انرژی دادند. دروازه بان […]

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ای کاش مقابل امارات کلین شیت می کردم چرا که در آینده به من کمک می کرد.

علیرضا بیرانوند پس از پیروزی ایران مقابل امارات گفت: به مردم تبریک می گویم. انشاالله در مرحله بعد با روحیه بالاتری کار خواهیم کرد. مردم به ما انرژی دادند.

دروازه بان تیم فوتبال کشورمان افزود: خیلی خوشحالم، ای کاش کلین شیت داشتم چون به آن نیاز داشتم و می توانست در آینده به من کمک کند. همه بچه ها زحمت کشیدند و تلاش کردند، به همه خسته نباشید می گویم. من وظیفه ام را انجام دادم و باید به تیم کمک می کردم.

بیرانوند درباره حرف هایی که احسان حاج صفی به او گفت، گفت: او گفت برای بازی بعدی تمرکز کنید، باز هم به مردم تبریک می گویم. اتفاقی که برای من افتاد به خاطر انرژی بود که مردم به ما دادند.

علیرضا بیرانوند در میکس زون بازی ایران و امارات گفت: بازی بسیار خوبی بود و فکر می کنم با این بازی که انجام دادیم نشان دادیم که می توانیم اتفاقات خوبی در جام ملت ها رقم بزنیم.

وی در خصوص لزوم تمرکز تیم ملی در مرحله حذفی جام ملت های آسیا تصریح کرد: اگر تا کنون 50 یا 60 درصد تمرکز داشتیم، از این پس باید تمرکز بسیار بالایی داشته باشیم تا سقوط نکنیم. . از این به بعد دیگر فرصتی نداریم که بگوییم این بازی نتیجه نداد، در بازی بعدی جبران خواهیم کرد، بنابراین بسیار متمرکز هستیم.

بیرانوند ادامه داد: تمام تلاش خود را کردیم تا بهترین تیم شویم. در مسابقاتی که در قاره آسیا برگزار می شود شرایط برای ما یکسان است. تیم اول صعود می کند چون بازیکنان خوبی داریم.

بیرانوند با اشاره به تیم اماراتی گفت: به امارات هم تبریک می گویم. اگر گل نمی زدند باید برای سومین تیم برتر مسابقه می دادند. امارات متحده عربی کشوری است که در فوتبال در حال پیشرفت است.

وی در خصوص تاثیر شعارهای اماراتی در پیروزی تیم ملی گفت: شعار دادن در بین هواداران همیشه وجود دارد و یک موضوع طبیعی است. ما بازی کردیم تا مردم را خوشحال کنیم و البته این کمی روی ما تاثیر گذاشت. مردم می خواستند ما برنده شویم و هدف ما پیروزی در این مسابقه بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)