افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

بیرانوند باید جلوی دوربین عذرخواهی کند.

  • کد خبر : 410801
بیرانوند باید جلوی دوربین عذرخواهی کند.

آفتاب نیوز: در غیاب رضا درویش که به دلیل محرومیت نتوانست در ورزشگاه حضور پیدا کند، پیمان حدادی یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس از نزدیک پیروزی قرمزها را دنبال کرد و سپس در گفت وگویی کوتاه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. وی در ابتدا با اشاره به جهت گیری پرسپولیس گفت: به جایگاه خود […]

آفتاب نیوز:

در غیاب رضا درویش که به دلیل محرومیت نتوانست در ورزشگاه حضور پیدا کند، پیمان حدادی یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس از نزدیک پیروزی قرمزها را دنبال کرد و سپس در گفت وگویی کوتاه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی در ابتدا با اشاره به جهت گیری پرسپولیس گفت: به جایگاه خود در بالای جدول بازگشته ایم. برای ما کسب سه امتیاز مهم بود و به آنها می گویم خدایا به آنها توان بده و خسته نباشی. بعد از بازی با السد به این سه امتیاز نیاز داشتیم و چهارشنبه بازی سختی در اهواز داریم.

وی افزود: نکته مهم این دیدار استفاده از بازیکنان جوان بازیکنانی بود که از محصولات آکادمی باشگاه بودند. البته انتظار داشتم تعداد زیادی از هواداران به ورزشگاه بیایند اما دوری و سرما دلیل را تشدید کرد و امیدوارم بازی های بعدی تماشاگران بیشتری داشته باشد.

حدادی در خصوص میزبانی پرسپولیس در آزادی گفت: نمی دانیم امیدواریم در آزادی باشد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس همچنین به محرومیت درویش پرداخت و گفت: ما به محرومیت آقای درویش اعتراض می کنیم اما پیگیر هستیم. باشگاه پرسپولیس همیشه به قوه قضاییه فدراسیون احترام می گذاشت، هرچند تصمیمش آنطور که ما انتظار داشتیم نبود. به همین دلیل آقای درویش در ورزشگاه حضور نداشت.

پیمان حدادی با اشاره به عذرخواهی بیرانوند تصریح کرد: چه از نظر قانونی قابل قبول باشد و چه نباشد، اعضای فدراسیون باید آن را تایید کنند اما زمانی که مصاحبه اصلی وی جلوی دوربین بود، عذرخواهی هم باید جلوی دوربین باشد.

و افزود: من اهل نظر نیستم و باید مراجع قضایی تصمیم بگیرند. ما هم از طریق کمیته انضباطی و هم از طریق قوه قضائیه به این موضوع پرداخته ایم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.