افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

بیرانوند: باز هم خدا را شکر مقابل ازبکستان اتفاق بدتری نیفتاد / مقابل نصر می توانیم نتیجه خوبی بگیریم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 134280
بیرانوند: باز هم خدا را شکر مقابل ازبکستان اتفاق بدتری نیفتاد / مقابل نصر می توانیم نتیجه خوبی بگیریم – پرسپولیس نیوز

دروازه بان تیم فوتبال کشورمان در واکنش به تساوی 2 بر 2 مقابل ازبکستان گفت: باز هم خدا را شکر چون اتفاق بدتری نیفتاد. علیرضا بیرانوند پس از بازگشت تیم فوتبال ایران به کشور در واکنش به تساوی 2 بر 2 مقابل ازبکستان گفت: فیفادی با 2 بازی به پایان رسید. ما دو نیمه متفاوت […]

دروازه بان تیم فوتبال کشورمان در واکنش به تساوی 2 بر 2 مقابل ازبکستان گفت: باز هم خدا را شکر چون اتفاق بدتری نیفتاد.

علیرضا بیرانوند پس از بازگشت تیم فوتبال ایران به کشور در واکنش به تساوی 2 بر 2 مقابل ازبکستان گفت: فیفادی با 2 بازی به پایان رسید. ما دو نیمه متفاوت داشتیم، در نیمه اول خیلی خوب بودیم و در نیمه دوم تیم ازبکستان فشار زیادی را در دستور کار قرار داد تا جلوی دید هوادارانش شکست نخورد و یک گل به ثمر رساند.

وی ادامه داد: نتیجه 2-0 اصلا قابل اعتماد نیست و تا دقیقه 90 چیزی را مشخص نمی کند، در نیمه دوم تمرکز کمتری نسبت به نیمه اول داشتیم و باز هم خدا را شکر اتفاق بدتری نیفتاد. فکر می کنم اردوی خوبی داشتیم و با 2 بازی خوب به پایان رسید.

بیرانوند در پاسخ به اینکه پس از تساوی با ازبکستان، تخریب ها مقابل تیم ملی آغاز شد، گفت: هیچکس نمی تواند تیم ملی را نابود کند یا از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی انتقاد کند. به نظر من بهترین نسل را داریم و تیم ملی چه شده است؟ ما 9 بازی را بدون باخت پشت سر گذاشتیم و بازی های خیلی خوبی انجام دادیم. در نیمه اول خیلی خوب بودیم. تماشایی که در نیمه اول داشتیم به خودمان گفتیم یکی از فینالیست های جام ملت ها هستیم. این فوتبال است! علیرضا جهانبخش را هم نداشتیم.

دروازه بان تیم فوتبال کشورمان گفت: مثلا آلمان را ببینید. 2 بازی متوالی را با آن همه ستاره و نگاه کن! هیچکس حق ندارد تیم ملی را نابود کند. اکنون این تیم بهترین های نسل خود را دارد. فکر می کنم با عملکردی که در نیمه اول مقابل ازبکستان انجام دادیم، می خواستم در اینترنت پیامی بگذارم و به مردم بگویم بیدار شوند، این تیم بوی قهرمانی می دهد.

بیرانوند تصریح کرد: واقعا متوجه نمی شوم چه انتقادی می کنند؟ سبک بازی؟ الان سبک بازی ما نسبت به سال های اخیر پیشرفت کرده است. می توانستیم از 2 گل خود دفاع کنیم. می دانستیم نمی توانیم روی این 2 گل حساب کنیم، بنابراین سعی کردیم گل سوم را بزنیم اما متاسفانه گل خوردیم و فوتبال همین است و بعد گل دوم را زدیم.

دروازه بان تیم فوتبال کشورمان درباره بستن بازوبند کاپیتانی گفت: اتفاقی که افتاد و نظر لطف همه بچه بود. تمامی ملی پوشان مهدی طارمی، سردار آزمون، جهانبخش، انصاری فرد و حاج صفی، عزت اللهی و رضاییان همگی کاپیتان های تیم ملی هستند. مهدی طارمی لطف کرد و به سعید گفت که دستبند را به من بدهد. وقتی دیدم احسان حاج صفی قرار است به زمین بیاید، دستبند را به میلاد (محمدی) دادم تا به او بدهد.

بیرانوند در خصوص آخرین اردوی تیم ملی و شرایط این تیم قبل از جام ملت های آسیا گفت: ما تاکنون بازی های بسیار خوبی انجام داده ایم. بازی با قطر، اردن و 2 بازی با ازبکستان که فوق العاده بود. فکر می کنم به جام ملت ها کمک کند. اگر بازی با ازبکستان را تماشا کنید متوجه می شوید که ما هماهنگی بیشتری انجام دادیم. نیمه اول سامان قدوس را باختیم. سامانی که ریتم بازی را در دست داشت. علیرضا جهانبخش را نداشتیم. امیدوارم بتوانیم قبل از جام ملت ها همه بازیکنان را بدون مصدومیت داشته باشیم. مطمئنم و به شما قول می دهم با توجه به اردویی که در این فیفا با هم داشتیم، برای شادی مردم در جام ملت ها شرکت خواهیم کرد.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی النصر در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: وقتی وارد تیم ملی می شویم همه تمرکزمان روی زمین تیم ملی است. ما به اتفاقاتی که در پرسپولیس افتاد توجه نکردیم چون می دانستیم بازی های تیم ملی برای مسابقات مقدماتی جام جهانی است.

وی ادامه داد: از امروز فیفادی و تیم ملی برای ما تمام شده است. تمام حواسم به پرسپولیس است. ما جمعه به عربستان سعودی پرواز می کنیم. بازی سختی مقابل نصر داریم به خصوص مقابل همه ستاره ها. از مردم می خواهم برای ما انرژی مثبت بفرستند.

بیرانوند در خصوص تقابل با رونالدو و اینکه چه پیامی برای این بازیکن دارد، گفت: پنالتی گرفتیم، نمی گذارم (با خنده) اگر گل نزنم نمی گذارم. او بازیکن بزرگی است و همه می خواهند مقابل او بازی کنند. خیلی خوشحالم که برای سومین بار مقابل او بازی کردم. من نه، همه پرسپولیسی ها از این راضی هستند. در جام جهانی مقابل او بازی خوبی انجام دادم. حالا ببینید رونالدو در بالاترین سطح خود با تیم ملی پرتغال بازی می کند. به غیر از رونالدو، نصر بازیکنان بزرگ دیگری هم دارد. فرزندان ما می توانند. فکر می کنم از آنجایی که هیچکس فکر نمی کرد در قطر الدحیل را شکست دهیم، انشالله می توانیم با همین تمرکز نتیجه خیلی خوبی بگیریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.