افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

بیت کوین و طلا 6 درصد از ذخایر پشتوانه تتر را تشکیل می دهند

  • کد خبر : 20329
بیت کوین و طلا 6 درصد از ذخایر پشتوانه تتر را تشکیل می دهند

شرکت تتر گزارش مالی سه ماهه خود را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، تتر در سه ماهه اول سال جاری 1.5 میلیارد دلار سود خالص ثبت کرده است. علاوه بر این، در این گزارش، تتر برای اولین بار اعلام کرد که بیت کوین و طلا بخشی از ذخایر آن هستند. گزارش کردن مسدود کردن […]

شرکت تتر گزارش مالی سه ماهه خود را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، تتر در سه ماهه اول سال جاری 1.5 میلیارد دلار سود خالص ثبت کرده است. علاوه بر این، در این گزارش، تتر برای اولین بار اعلام کرد که بیت کوین و طلا بخشی از ذخایر آن هستند.

گزارش کردن مسدود کردن و بر اساس گزارش شرکت تتر، مجموع دارایی های تلفیقی این شرکت تا تاریخ 9 می (19 اردیبهشت) به 81.8 میلیارد دلار و کل بدهی های آن به 79.4 میلیارد دلار رسیده است. بدهی در ترازنامه شامل وام، اوراق قرضه، ضمانت‌نامه و هزینه‌های تعهدی است.

علاوه بر این، ذخایر مازاد تتر به 2.44 میلیارد دلار رسیده است که بالاترین سطح در تاریخ این شرکت است. در سه ماهه چهارم سال گذشته، ذخایر مازاد تتر 960 میلیون دلار اعلام شد.

پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، در بیانیه‌ای گفت:

ما از موفقیت فوق‌العاده‌ای که تتر در سه ماهه اول سال 2023 به دست آورده و ذخایر مازاد ما به 2.44 میلیارد دلار رسیده است، هیجان‌زده هستیم. سود خالص ما در این سه ماهه 1.48 میلیارد دلار بوده است که حکایت از ثبات و قدرت شرکت ما دارد.

تتر طلا و بیت کوین را در ذخایر خود دارد

تتر برای اولین بار فهرستی از دارایی های ذخیره خود را با دسته بندی های جدید منتشر کرده است که از جمله آنها می توان به بیت کوین، طلا، قراردادهای بازخرید و اوراق قرضه شرکتی اشاره کرد. در حال حاضر 1.5 میلیارد دلار از ذخایر تتر بیت کوین و 3.3 میلیارد دلار فلزات گرانبها هستند.

به گفته تتر، 85 درصد ذخایر به صورت نقد، معادل نقدی و سایر سپرده‌های کوتاه مدت نگهداری می‌شود. طلا و بیت کوین به ترتیب 4 و 2 درصد از کل ذخایر را تشکیل می دهند.

فهرست ذخایر شرکت تتر – منبع: گزارش مالی سه ماهه اول تتر

آردوینو افزود:

به عنوان بخشی از فرآیند مدیریت ریسک، ما همچنان به بررسی عملکرد دارایی‌های موجود در ذخایر خود ادامه می‌دهیم و در صورت نیاز در واکنش به تغییرات اقتصاد و شرایط بازار، اصلاحاتی را انجام می‌دهیم.

مدیر ارشد فناوری تتر ادامه داد:

با نگاهی به سه ماهه دوم، چشم انداز مثبتی داریم و متعهد به شفافیت هستیم. بنابراین در گزارش فصلی خود دسته بندی جدیدی را در تفکیک ذخایر خود معرفی کرده ایم تا شفافیت بیشتری را برای کاربران خود فراهم کنیم.

در حال حاضر تتر (USDT) بزرگترین بازار استیبل کوین با بیش از 82.6 میلیارد توکن است.

قیمت تتر امروز در بازارهای ایران به 53717 دلار رسیده است. در این صفحه می توانید قیمت تتر را در صرافی های مختلف ایران مقایسه کنید. همچنین سعید قاسمی کارشناس کشور بلاک چین در این مقاله قیمت ریال تتر را در سال 1402 پیش بینی کرده است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-05-11 12:12:17

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.