افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

بیت کوین هنوز در بازار سهام ضعیف است

  • کد خبر : 347953
بیت کوین هنوز در بازار سهام ضعیف است

طبق گزارش اخیر CoinBase، بیت کوین از اوایل آگوست در بازار سهام ضعیف عمل کرده است. تحلیلگران معتقدند که این کاهش عملکرد ناشی از رویدادهای کاهش اهرم در بازار است که باعث افزایش فشار فروش و کاهش قیمت بیت کوین شده است. به گزارش اسمارتک نیوز، در حالی که برخی از سرمایه گذاران امیدوارند بیت […]

طبق گزارش اخیر CoinBase، بیت کوین از اوایل آگوست در بازار سهام ضعیف عمل کرده است. تحلیلگران معتقدند که این کاهش عملکرد ناشی از رویدادهای کاهش اهرم در بازار است که باعث افزایش فشار فروش و کاهش قیمت بیت کوین شده است.

به گزارش اسمارتک نیوز، در حالی که برخی از سرمایه گذاران امیدوارند بیت کوین به روند صعودی خود بازگردد، شرایط فعلی بازار نشان می دهد که بیت کوین هنوز نتوانسته بهبود قابل توجهی را در مقایسه با بورس از خود نشان دهد. در 4 آگوست، بیت کوین در کنار بازار سهام، فروش شدیدی را تجربه کرد، که یکی از شدیدترین کاهش ها برای دارایی های ریسک از زمان سقوط دوشنبه سیاه در سال 1987 بود. به گفته کوین بیس، از آن زمان تاکنون، بیت کوین در بازار سهام ضعیف عمل کرده است.

تاثیر منفی رویدادهای کاهش اهرم بر روند بیت کوین

پس از رویداد اهرم زدایی در اوایل آگوست که اکثر موقعیت های اهرمی نقد شدند، بیت کوین در چند هفته گذشته عملکرد ضعیفی در بازار سهام ایالات متحده و سایر بازارهای کلان داشته است.

روز دوشنبه 4 آگوست، بازار ارزهای دیجیتال در عرض 24 ساعت تقریباً 367 میلیارد دلار از ارزش خود را از دست داد. فروش گسترده با افت شدید بازار سهام همزمان شد و یکی از بدترین روزها را برای بازارهای جهانی از روز دوشنبه سیاه در سال 1987 رقم زد.

دیوید دوونگ و دیوید هان، تحلیلگران کوین بیس گفتند:

از نظر ریسک، بیت کوین اکنون 0.50 واحد کمتر از میانگین سه ماهه خود است، در حالی که S&P 500 1.41 امتیاز بالاتر از میانگین سه ماهه خود است. به عبارت ساده تر، بیت کوین نسبت به گذشته خود سقوط کرده است، در حالی که بازار سهام افزایش یافته است.

عدم وجود روایت های تقویت کننده برای افزایش قیمت بیت کوین

تحلیلگران اضافه کردند که عملکرد اخیر قیمت بیت کوین بی ثبات بوده و در محدوده نسبتاً کمی معامله می شود. این وضعیت با نگرانی هایی در مورد فقدان یک روایت منحصر به فرد برای حرکت قیمت بیت کوین همراه شده است.

دوونگ و هان اضافه کردند:

قیمت بیت کوین از اوایل آگوست در حال تلاش برای بهبود کامل بوده است. فقدان روایت‌های تازه و این واقعیت که سپتامبر از نظر فصلی یک دوره سخت برای ارزهای دیجیتال است، معامله‌گران را در حاشیه نگه داشته است.

این تحلیلگران همچنین ادعا کردند که این عمدتا به دلیل کاهش ورودی ETF، عرضه بیش از حد بیت کوین و بهبود قدرت دلار آمریکا است که می تواند بر عملکرد بازار کریپتو تاثیر بگذارد.

آنها افزودند:

با این حال، اتریوم همچنان به عملکرد ضعیف بیت کوین ادامه می دهد، به طوری که جفت ETH/BTC به پایین ترین سطح خود در سال رسید و جریان خروجی از ETF های نقطه ای اتریوم ادامه دارد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-01 15:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=347953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.