افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

بیت کوین می تواند با عبور از 65000 دلار بهبود یابد

  • کد خبر : 375804
بیت کوین می تواند با عبور از 65000 دلار بهبود یابد

بیت کوین از ماه مارس روند نزولی داشته است. با این حال، طبق تحقیقات 10x، عبور از سطح کلید 65000 دلار این می تواند یک شاخص قوی باشد که این روند نزولی در حال پایان است. 10x Research در گزارش خود گفت که اصلاح نوسانات بیت کوین ممکن است به پایان خود نزدیک شود و […]

بیت کوین از ماه مارس روند نزولی داشته است. با این حال، طبق تحقیقات 10x، عبور از سطح کلید 65000 دلار این می تواند یک شاخص قوی باشد که این روند نزولی در حال پایان است.

10x Research در گزارش خود گفت که اصلاح نوسانات بیت کوین ممکن است به پایان خود نزدیک شود و سطح 65000 دلار را به عنوان آستانه کلیدی برای بازگشت قیمت بیت کوین به سطوح بالاتر شناسایی کرد. علاوه بر این، انتظار می رود این بهبود منجر به افزایش شدید در بازار آلت کوین شود.

احتمال پایان روند نزولی بیت کوین

در 25 سپتامبر، 10x Research Foundation داده های تحلیلی خود را منتشر کرد مبنی بر اینکه بیت کوین با یک اصلاح ناپایدار مواجه شده است که مشخصه آن چهار سقف پایین تر است. بر اساس داده های این تحلیل، اگر سطح 65000 دلار شکسته شود می تواند به معنای پایان روند نزولی باشد و بیت کوین ممکن است پس از آن دوباره به سطوح بالای 70000 دلار برسد.

از نظر فنی، پس از افزایش قیمت بیت کوین در 9 سپتامبر، به نظر می رسد که این دارایی در کوتاه مدت بیش از حد فروش شده است. با این وجود، شاخص‌های میان‌مدت نشانه‌هایی از بهبود را نشان می‌دهند و نشان‌دهنده پایان احتمالی روند نزولی بیت‌کوین و شروع یک صعود صعودی هستند.

تحلیلگران پیش بینی می کنند که اگر بیت کوین از این سطح بحرانی عبور کند، ممکن است به بالای 70000 دلار برسد و احتمالاً رکوردهای جدیدی را در سه ماهه چهارم سال ثبت کند. این حرکت قیمت را می توان با افزایش علاقه معامله گران به دارایی های پرمخاطره و پربازده حمایت کرد.

نمودار قیمت روزانه بیت کوین - منبع: CoinMarketCap
نمودار قیمت روزانه بیت کوین – منبع: CoinMarketCap

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین در محدوده 63560 دلار قرار دارد و در 24 ساعت گذشته 0.12 درصد رشد داشته است. اگر بیت کوین به بالاترین حد خود برسد، احتمالا آلت کوین ها که به شدت کاهش یافته اند، بهبودی مناسبی از روند نزولی خود خواهند دید.

نشانه های بهبود وضعیت اتریوم

اتریوم نیز یکی از ارزهای دیجیتالی است که با وجود چالش های پیش رو نشانه هایی از بهبود را نشان می دهد و درآمد هفتگی آن به 21 میلیون دلار رسیده است که بالاترین سطح از ژوئن 2024 است. این روند به ویژه با افزایش هزینه گاز که نشان دهنده فعالیت بیشتر در شبکه است، می تواند قیمت اتریوم را بالاتر ببرد.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت اتریوم در محدوده 2622 دلار است و در 24 ساعت گذشته نزدیک به 0.8 درصد از دست داده است.

نمودار قیمت روزانه اتریوم - منبع: CoinMarketCapنمودار قیمت روزانه اتریوم - منبع: CoinMarketCap
نمودار قیمت روزانه اتریوم – منبع: CoinMarketCap

در حالی که فاندامنتال ها ضعیف هستند، نشانه هایی از بهبود شاخص های فنی نشان می دهد که اتریوم نیز ممکن است افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کند. با این حال، تحلیلگران انتظار ندارند اتریوم از بالاترین حد تاریخی خود فراتر رود، اما احتمال یک حرکت صعودی قوی را تایید می کنند.

پتانسیل بالای آلتکوین ها در روندهای آینده

مارکوس تیلن، رئیس تحقیقات 10x Research، اظهار داشت که معامله گران هوشمند تمرکز خود را از بیت کوین به آلت کوین های امیدوار کننده تغییر می دهند. داده‌های اخیر نشان می‌دهد که حجم معاملات آلت‌کوین‌ها به دلیل جستجوی فرصت‌های پرریسک و سود بالا در میان تغییرات پویایی بازار افزایش یافته است.

پست 10x Research در مورد وضعیت امیدوار کننده آلت کوین ها در پلتفرم Xپست 10x Research در مورد وضعیت امیدوار کننده آلت کوین ها در پلتفرم X
پست حساب 10 برابر تحقیق درباره وضعیت امیدوارکننده آلتکوین ها در پلتفرم X

در کنار بیت کوین، آلت کوین ها نیز برای یک رالی قوی در سه ماهه چهارم به نظر می رسند. تحقیقات 10x پیش‌بینی می‌کند که آلت‌کوین‌های با بتا (فرار) بالا می‌توانند از روند صعودی پشتیبانی شده توسط بیت‌کوین بهره‌مند شوند. آلتکوین های با سرمایه پایین بازار مانند Bittensor (TAO)، اتنا (ENA)، SEI (SEI)، Aptos (APT)، SUI (SUI)، NEAR (NEAR) و Graph (GRT) به ویژه توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده اند.

معامله‌گران فرصت‌طلب از این فرصت برای خرید مقادیر زیادی آلت‌کوین استفاده می‌کنند و انتظار بازگشت قوی در سه ماهه چهارم را دارند. از آنجایی که بانک‌های مرکزی به طور فزاینده‌ای از اقتصاد داخلی خود حمایت می‌کنند، تغییر آشکاری در طرز فکر معامله‌گران رخ داده است که از تمرکز بر بیت‌کوین و توکن‌های پربازده به موقعیت‌هایی برای بهبود احتمالی دی‌فای حرکت کرده‌اند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-25 19:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.