افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
1

بیت کوین قبل از انتخابات به ATH جدید می رسد

  • کد خبر : 398936
بیت کوین قبل از انتخابات به ATH جدید می رسد

مت هوگان (مت هوگان)، مدیر ارشد سرمایه گذاری بیت‌وایز (Bitwise) معتقد است که روند صعودی بیت کوین ممکن است قبل از از انتخابات برای شروع او معتقد است که افزایش اخیر بیت کوین به دنبال اظهارات هریس نشان می دهد که حتی کوچکترین اشاره ای به شفافیت نظارتی، خوش بینی سرمایه گذاران را تحریک خواهد […]

مت هوگان (مت هوگان)، مدیر ارشد سرمایه گذاری بیت‌وایز (Bitwise) معتقد است که روند صعودی بیت کوین ممکن است قبل از از انتخابات برای شروع او معتقد است که افزایش اخیر بیت کوین به دنبال اظهارات هریس نشان می دهد که حتی کوچکترین اشاره ای به شفافیت نظارتی، خوش بینی سرمایه گذاران را تحریک خواهد کرد. او اضافه کرد که احساسات نشان می‌دهد که بیت‌کوین آماده است تا قیمت‌های جدیدی را در حدود 80000 دلار پیش از انتخابات نوامبر هدف قرار دهد.

به گزارش اسمارتک نیوز، جف کندریک (جف کندریک) نیز نظر مشابه با هوگان اما تحلیلگران دیگری هم هستند که معتقدند صعود قیمت بیت کوین در در روز دوشنبهبا توجه به الگو گرانبها بیت کوین در سال انتخابات است و سرمایه گذاران باید این کار را انجام دهند ژانویه 2025 صبر کن

افزایش بیت کوین به سقف تاریخی جدید

مت هوگان وی اظهار داشت که ممکن است بیت کوین بتواند قبل از انتخابات آمریکا به سقف برسد یک تاریخ جدید رسیدن در گزارش هفتگی که هفته گذشته منتشر شد، گفت که سرمایه گذارانی که قصد خرید بیت کوین را دارند 80000 دلار خواهد رسید، شاید باید بعد از انتخابات صبر کن

اما پس از ظهور بیت کوین به سطح 67000 دلار روز دوشنبه، هوگان دیگر چیزی نگفت مطمئن نیست بیت کوین قبل از انتخابات رشد نمی کنند. به گفته وی این صعود خوب این نشان داد که بسیاری از سرمایه گذاران آنها نمی خواهند از بازار برو ماندن.

هوگان افزود:

سرمایه گذاران زیاد در حاشیه در انتظار ورود به سیستم به بازار فکر می کنم اگر افزایش دهد شفافیتقیمت بیت کوین به سرعت در حال افزایش است.

هوگان تاکید کرد یکی از دلایل افزایش بیت کوین در روز دوشنبه با حمایت کامالا هریس از ارزهای دیجیتال همراه بود. هوگان اشاره کرد که با وجود اینکه از حمایت زیادی برخوردار است پایین تر از سطح در انتظار اکثر فعالان بازار نیز بدون جزئیات خب، این میزان پشتیبانی نشان داد که هریس از ارزهای دیجیتال اطلاع دارد وجود دارند و جایی نمی روند.

واکنش بازار به دنبال اعلام هریس در مورد طرحی با هدف حفاظت از رنگین پوستان آمریکایی که دارایی های دیجیتال هستند، رخ داد. نظرات او به افزایش 5 میلیارد دلاری ارزش بازار بیت کوین کمک کرد.

به گفته هوگان، حرکت شدید قیمت در پاسخ به اظهارات هریس نشان داد که سرمایه قابل توجهی در انتظار ورود به بازار پس از مشخص شدن مقررات است. وی افزود: این رالی می تواند پیش نمایشی از حرکتی باشد که بیت کوین پس از ظهور شرایط نظارتی مطلوب نشان خواهد داد.

هوگان گفت:

همین است پرتو کوچک دیگران همین کافی بود که باعث افزایش شدقیمت بیت کوین کافی بود 500 میلیون دلار ETF های بیت کوین را وارد کنید. همچنین کافی بود تا مردم را متعجب کند که آیا در در نهایت بیت کوین به سمت بالاترین حد خود حرکت خواهد کرد یا خوب؟

نمودار چهار ساعته قیمت بیت کوین - منبع: TradingView
نمودار چهار ساعته قیمت بیت کوین – منبع: TradingView

استاندارد چارترد نیز با هوگان موافق است

بانک استاندارد گواهی شده (Standrad Chartered) نیز نظرات مشابهی با هوگان دارد. جف کندریکرئیس اداره تحقیقات این بانک پیش بینی کرد که قبل از انتخابات بیت کوین می تواند 73800 دلار وی توضیح داد که این امر می تواند به دلایل مختلفی از جمله افزایش علاقه مردم به آن اتفاق بیفتد ETF بیت کوین و سبقت گرفتن از شانس ترامپ برای برنده شدن از هریس نظرسنجی ها و پلتفرم های پیش بینی.

کندریک مانند هوگان معتقد است که بیت کوین می تواند 80000 دلار رسید و افزود که در حال حاضر معاملات اختیاری برای خرید با این قیمت وجود دارد وجود دارد او اوایل امسال پیش بینی کرد که اگر ترامپ اگر او در انتخابات پیروز شود، بیت کوین ممکن است تا پایان سال افزایش یابد 150000 دلار دسترسی بر اساس داده های جدید از پلت فرم پیش بینی بازار بازی (PolyMarket)، شانس ترامپ برای پیروزی در انتخابات 57.7٪ است

در همان زمان، شرکت سرمایه QCP (QCP Capital) پیش از این بعید بود ژانویه 2025 بیت کوین به اوج تاریخی جدیدی می رسد. این شرکت در سال های انتخابات اضافه شد ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ همچنین قیمت بیت کوین تقریباً می باشد سه هفته مانده به انتخابات افزایش یافته است، اما تا ژانویه سال بعد به سقف تاریخی جدید نرسید.

شانس ترامپ در مقابل هریس - منبع: پلی مارکتشانس ترامپ در مقابل هریس - منبع: پلی مارکت
شانس ترامپ در مقابل هریس – منبع: پلی مارکت

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-16 18:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.