افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

بیت کوین دی فای از سولانا و اتریوم پیشی گرفت

  • کد خبر : 410715
بیت کوین دی فای از سولانا و اتریوم پیشی گرفت

در حالی که چارلز هاسکینسون، بنیانگذار Cardano، مدتی پیش ادعا کرد که جامعه ارزهای دیجیتال دیگر نیازی به بیت کوین نیست. حالا او می گوید که اکوسیستم DeFi بیت کوین در آینده از اتریوم و سولانا پیشی خواهد گرفت! با توجه به Blockchain Homeland، صحبت های هاسکینسون زمانی انجام می شود که پروتکل در روز […]

در حالی که چارلز هاسکینسون، بنیانگذار Cardano، مدتی پیش ادعا کرد که جامعه ارزهای دیجیتال دیگر نیازی به بیت کوین نیست. حالا او می گوید که اکوسیستم DeFi بیت کوین در آینده از اتریوم و سولانا پیشی خواهد گرفت!

با توجه به Blockchain Homeland، صحبت های هاسکینسون زمانی انجام می شود که پروتکل در روز پنجشنبه ارائه می شود BitcoinOS اعلام کرد که پل جام این پروتکل به بلاک چین کاردانو متصل است. اتفاقی که باعث می شود سرمایه از بلاک چین بیت کوین به کاردانو جریان می یابد.

BitcoinOS خود را به عنوان اولین پروتکل دانش صفر در شبکه بیت کوین معرفی می کند و ادعا می کند که بریج گریل آن یک زیرساخت امنیتی با دانش صفر برای جریان وجوه بین شبکه های بلاک چین است. در امنیت کامل منافع

چارلز هاسکینسون دوباره از بیت کوین حمایت کرد

پس از برقراری ارتباط بین دو شبکه بلاک چین بیت کوین و کاردانو، اکنون می توان پای اکوسیستم مالی غیرمتمرکز یا DeFi را به بلاک چین بزرگترین ارز دیجیتال بازار باز کرد.

به دنبال این تحولات، هاسکینسون، موسس کاردانو، اعلام کرد که پروژه آموزش بیت کوین را در سال 2025 راه اندازی خواهد کرد. او همچنین اعلام کرد که قصد دارد از زبان برنامه نویسی قرارداد هوشمند کاردانو استفاده کند. آیکن برای آموزش توسعه دهندگان بیت کوین

علاوه بر این، هاسکینسون می گوید، با اجرای این طرح هزینه بابل در طی آن کاربران می توانند هزینه تراکنش های خود را در شبکه Cardano با هر توکنی که دارند پرداخت کنند، توسعه دهندگان بیت کوین می توانند برنامه های غیرمتمرکز ترکیبی خود را با استفاده از زبان برنامه نویسی Icon و پرداخت هزینه تراکنش ها به بیت کوین

به گفته بنیانگذار کاردانو، این شاخص آغاز DeFi در بیت کوین و در نهایت، این بلاک چین می تواند در اکوسیستم مالی غیرمتمرکز از سولانا و اتریوم پیشی بگیرد.

آشنا پارسال، دوست امسال!

حمایت اخیر هاسکینسون از بیت کوین در حالی صورت می گیرد که او تنها دو ماه پیش از نقش این ارز در بازار کریپتو انتقاد کرد. هاسکینسون در آن زمان در ویدئویی ادعا کرد که صنعت کریپتو دیگر نیازی به بیت کوین ندارد. او همچنین پیش بینی کرد که کاردانو در دراز مدت از بیت کوین و اتریوم پیشی خواهد گرفت!

وی در این ویدئو افزود:

بیت کوین برای بقا به صنعت کریپتو نیاز دارد. اما این صنعت دیگر نیازی به بیت کوین ندارد. من نمی دانم بیت کوین چگونه زنده می ماند. این پول مانند یک دین است، نه یک اکوسیستم. بنابراین ما به بیت کوین نیاز نداریم.

علیرغم این صحبت ها، به نظر می رسد هاسکینسون به این نکته اشاره می کند که بیت کوین باید خود را با تغییرات تطبیق دهد، در غیر این صورت مزیت خود را به عنوان اولین ارز دیجیتال از دست خواهد داد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-26 22:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.