افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
0

بیت کوین در حال تشکیل الگوی سه موش کور است. آیا وارد مرحله نزولی می شویم؟

  • کد خبر : 384286
بیت کوین در حال تشکیل الگوی سه موش کور است. آیا وارد مرحله نزولی می شویم؟

پیتر برانت، تحلیلگر برجسته بازار مالی، اخیراً به شکل گیری الگوی «سه موش کور» در نمودار بیت کوین اشاره کرده است. این الگوی فنی که به سیگنال نزولی معروف است، نشان دهنده احتمال کاهش قیمت بیت کوین در آینده نزدیک است. به گزارش اسمارتک نیوز، برنت با اشاره به این الگو معتقد است که بازار […]

پیتر برانت، تحلیلگر برجسته بازار مالی، اخیراً به شکل گیری الگوی «سه موش کور» در نمودار بیت کوین اشاره کرده است. این الگوی فنی که به سیگنال نزولی معروف است، نشان دهنده احتمال کاهش قیمت بیت کوین در آینده نزدیک است.

به گزارش اسمارتک نیوز، برنت با اشاره به این الگو معتقد است که بازار ممکن است در حال آماده شدن برای یک دوره نزولی باشد، اگرچه هنوز نتیجه قطعی در مورد عمق این روند نزولی وجود ندارد.

تحلیل پیتر برنت از بیت کوین

پیتر برنت، تاجر کهنه کار بازار اخیراً اشاره کرد که بیت کوین در حال شکل گیری الگویی به نام «سه موش کور» است. برخی تحلیلگران این موضوع را به احتمال کاهش بیشتر قیمت بیت کوین در روزهای آینده تعبیر کرده اند.

در 2 اکتبر، برنت در پلتفرم X اعلام کرد که بیت کوین در حال تشکیل الگوی معروف “سه موش کور و یک تکه پنیر” است.

بر اساس داده‌های تحلیل تکنیکال پلتفرم معاملاتی Morpher، الگوی «سه موش کور» معمولاً به عنوان الگوی «ادامه» شناخته می‌شود. این بدان معناست که «سه موش کور» به هر سمتی که حرکت کنند، حرکت قیمت در آینده نیز در همان جهت خواهد بود. برنت آخرین بار در 17 دسامبر 2022 (26 آذر 1401) به این الگو اشاره کرد، زمانی که قیمت بیت کوین حدود 17000 دلار بود، پس از آن برای چند هفته به شدت کاهش یافت و سپس در ژانویه 2023 به طور ناگهانی به اوج بازگشت.

برنت به معامله گران هشدار داد که رالی اخیر بیت کوین 7 ماهه رگه های پایین و بالا را شکسته است و بیت کوین همچنان در یک روند نزولی است. وی افزود:

تنها در صورتی که قیمت بیت کوین بالاتر از سطح 71000 دلار بسته شود و با ثبت یک بالاترین تاریخی جدید تایید شود، می توان گفت که روند صعودی که از پایین ترین سطح نوامبر 2022 شروع شده بود همچنان پابرجاست.

برخی از معامله گران بر این باورند که الگوی “سه موش کور” برنت نسخه طنزی از الگوی “سه کلاغ سیاه” است که نشان دهنده بازگشت صعودی است.

قیمت بیت کوین در سه روز گذشته 7.1 درصد کاهش یافته است - منبع: CoinGeckoقیمت بیت کوین در سه روز گذشته 7.1 درصد کاهش یافته است - منبع: CoinGecko
قیمت بیت کوین در سه روز گذشته 7.1 درصد کاهش یافته است – منبع: CoinGecko

در سه روز گذشته، قیمت بیت کوین 7.1 درصد کاهش یافته است و این افت شدید 72 ساعته تقریباً سودهای 12 روزه این دارایی را از بین برده است. کاهش اخیر قیمت بیت کوین احتمالاً ناشی از تنش های اخیر در خاورمیانه و افزایش نگرانی ها در مورد وضعیت اقتصادی ایالات متحده و نتیجه انتخابات آتی بوده است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-03 16:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.