افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

بیت کوین در حال افزایش است

  • کد خبر : 382169
بیت کوین در حال افزایش است

کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant، معتقد است که با وجود کاهش اخیر قیمت بیت کوین، این دارایی همچنان در وسط یک چرخه صعودی واقع شده است به گزارش اسمارتک نیوز، در این میان، تحلیلگران منتظر شروع کار هستند فصل جایگزین نیز هستند؛ با این حال، جو هشدار می دهد که فقدان نوآوری در صنعت […]

کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant، معتقد است که با وجود کاهش اخیر قیمت بیت کوین، این دارایی همچنان در وسط یک چرخه صعودی واقع شده است

به گزارش اسمارتک نیوز، در این میان، تحلیلگران منتظر شروع کار هستند فصل جایگزین نیز هستند؛ با این حال، جو هشدار می دهد که فقدان نوآوری در صنعت کریپتو می تواند منجر به این شود رکود طولانی مدت در این بازار

بیت کوین در میانه یک چرخه صعودی

کی یانگ جو به 346000 دنبال کننده خود در پلتفرم اجتماعی X می گوید که ارزش بازار بیت کوین سریعتر از ارزش واقعی آن رشد می کند. الگویی که نزدیک به دو سال در چرخه های گذشته بازار در طی مراحل صعودی ادامه داشته است. به گفته جو، اگر این الگو تکرار شود، بازار گاوی فعلی می تواند به حدود آوریل 2025 (آوریل 1404) برای ادامه دادن

شاخص ارزش واقعی قیمت هر بیت کوین را در زمان آخرین حرکت آن ثبت می کند و هدف آن اندازه گیری تعداد دارندگان سود یا زیان است.

یانگ جو در پلتفرم X اظهار داشت:

سلام، متأسفم، اما بیت کوین هنوز در میانه یک چرخه صعودی است. وقتی ارزش بازار سریعتر از ارزش تحقق یافته رشد می کند، می تواند نشان دهنده یک بازار صعودی باشد و اگر برعکس این اتفاق بیفتد، همچنین نشانه روند نزولی است. این احتمالاً به دلیل معاملات بیشتر مبادلات در بازار صعودی و افزایش معاملات خارج از بورس (OTC) در بازار نزولی است.

نمودار ارزش بازار بیت کوین تا ارزش واقعی - منبع: حساب کی یانگ جو در پلتفرم X
نمودار نسبت ارزش بازار بیت کوین به ارزش تحقق یافته آن – منبع: حساب کی یونگ جو روی پلتفرم X

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 63864 دلار معامله می شود و در 24 ساعت گذشته 0.35 درصد افزایش یافته است.

این تحلیلگر همچنین بر این باور است که فصل جایگزین، مرحله ای که در آن آلت کوین ها از بیت کوین بهتر عمل می کنند، ممکن است در شرف آغاز باشد. با نزدیک شدن به این مرحله، معامله گران معمولا سرمایه خود را از بیت کوین به آلت کوین ها تغییر می دهند تا سود بیشتری کسب کنند.

جو می گوید:

انتقال دارایی از بیت کوین به آلت کوین ها هنوز آغاز نشده است، اما دیوارهای خرید عموما قوی تر می شوند. آرامش قبل از طوفان را دوست دارم.

منبع: اکانت کی یانگ جو در پلتفرم Xمنبع: اکانت کی یانگ جو در پلتفرم X
منبع: اکانت کی یانگ جو در پلتفرم X

با این حال، جو اخیرا هشدار داده است که بازار آلت کوین ممکن است به دلیل فقدان نوآوری در کریپتو دچار رکود شود. تحکیم ماندن او خاطرنشان کرد:

صنعتی که دوپامین را تحریک نمی کند، محکوم به افول است. صنعتی که زمانی آن را به عنوان ارز دیجیتال می شناختیم، اکنون قادر به ارائه هیچ گونه دوپامینی به سازندگان و معامله گران نیست. به همین دلیل در بحران است. یک بازی جدید باید برای معامله گران پدیدار شود.

تنها در این صورت است که پول می تواند وارد بازار شود و صنعت رشد کند. عملکرد آلتکوین ها در سال 2024 ناامید کننده است. پول وارد صنعت نمی شود. اگر بازی جدیدی برای تحریک دوپامین معامله گران ایجاد نکنیم، صنعت کریپتو همانطور که می دانیم با دوره طولانی رکود مواجه خواهد شد. من واقعا نگرانم.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-01 18:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.