افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

بیت کوین برای پایان دادن به روند نزولی باید سطح 65200 دلار را بشکند

  • کد خبر : 374576
بیت کوین برای پایان دادن به روند نزولی باید سطح 65200 دلار را بشکند

قیمت بیت کوین از اوایل سپتامبر پس از آزمایش سطوح زیر 54000 دلار، حدود 16 درصد بهبود یافته است. برخی از تحلیلگران به روند بیت کوین خوشبین هستند و فکر می کنند که این ارز دیجیتال روند صعودی خود را آغاز کرده است. به گزارش اسمارتک نیوز، اما تحلیلگران صرافی بیت فینکس معتقدند که این […]

قیمت بیت کوین از اوایل سپتامبر پس از آزمایش سطوح زیر 54000 دلار، حدود 16 درصد بهبود یافته است. برخی از تحلیلگران به روند بیت کوین خوشبین هستند و فکر می کنند که این ارز دیجیتال روند صعودی خود را آغاز کرده است.

به گزارش اسمارتک نیوز، اما تحلیلگران صرافی بیت فینکس معتقدند که این موضوع هنوز تایید نشده است و اعلام کردند که بیت کوین باید سقف قیمتی 65200 دلاری ماه اوت را بشکند تا پایان روند نزولی بلندمدت خود را تایید کند.

نظر تحلیلگران Bitfinex در مورد بیت کوین

در یادداشتی در روز سه‌شنبه، ۲۴ سپتامبر، تحلیلگران Bitfinex توضیح دادند که چرا سطح ۶۵۲۰۰ دلار یک سطح مهم برای شکستن است:

بیت کوین اکنون در فاصله نزدیکی از اوج خود در 25 آگوست (4 شهریور) است که سطح 65200 دلار است. دلیل اهمیت این سطح این است که بیت کوین از زمان بالاترین رکورد 73666 دلاری خود در 14 مارس (24 مارس) هنوز یک سقف قیمت واحد را قبل از تشکیل یک طبقه محلی جدید شکسته است. از نظر فنی، این شرط تعریف یک روند نزولی است.

نمودار قیمت بیت کوین روند نزولی را از ماه مارس نشان می دهد - منبع: TradingView
نمودار قیمت بیت کوین روند نزولی را از ماه مارس نشان می دهد – منبع: TradingView

بالاترین قیمت بیش از 73,000 دلار در 14 مارس، بالاترین رقم در 20 مارس (1 آوریل) به 60,780 دلار و سقف ها و کف های پایین تر بعدی توسط خط روند نزولی در نمودار بالا نشان داده شده است.

تحلیلگران Bitfinex خاطرنشان کردند:

بالاترین قیمت محلی 25 آگوست در 65200 دلار، قبل از پایین ترین سطح محلی 6 سپتامبر، در بلندمدت مهم است.

به عبارت دیگر، یک حرکت قوی بالاتر از اوج اوت، پایان روند نزولی موقت و از سرگیری روند صعودی گسترده از پایین‌ترین سطح زیر 30000 دلار در اکتبر 2023 (اکتبر 1402) را تایید می‌کند.

کاهش اخیر نرخ بهره توسط فدرال رزرو، انتشار داده های محرک عمده از سوی دولت چین و بازگشت ریسک پذیری در بازارهای مالی گسترده تر، احتمال حرکت بالاتر از سطح 65200 دلار را تقویت می کند.

بر اساس داده های ردیابی شده توسط Coinalyze، یکی از دلایل احتیاط صاف شدن شاخص حجم تجمعی دلتا است. این از زمانی است که قیمت ها در آخر هفته گذشته به بالای 63500 دلار رسید. این نشان می دهد کاهش سرعت خرید در بازار نقدی است

شاخص دلتا حجم تجمعی تفاوت بین حجم خرید و فروش در صرافی های متمرکز ارزهای دیجیتال را در طول زمان اندازه گیری می کند.

تحلیلگران Bitfinex می گویند:

اکنون کاملاً ممکن است که قیمت در نزدیکی قیمت های فعلی محدوده جدیدی را تشکیل دهد و برای مدتی تثبیت شود. همانطور که در افزایش قیمت‌های مشابه شاهد بودیم، ابتدا با خریدهای نقدی ایجاد شد، اما سپس معاملات آتی و فعالیت دائمی بازار را دنبال کرد. داده‌های نگران‌کننده دیگر این است که خرید نقدی در بازار کاهش یافته است. این در صاف شدن شاخص Spot Cumulative Volume Delta زمانی که قیمت از 63500 دلار عبور کرد، مشهود است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-24 19:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.