افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

بیانیه یدیعوت آحارونوت درباره حملات رژیم صهیونیستی به لبنان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 372829
بیانیه یدیعوت آحارونوت درباره حملات رژیم صهیونیستی به لبنان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه «یدیعوت آحارونوت» با اشاره به حمایت یگان اطلاعاتی و همچنین نیروی هوایی رژیم صهیونیستی از ارتش این رژیم در حملات علیه لبنان، برنامه ریزی طولانی مدت این حملات را اعلام کرد. سال پیش. یدیعوت آحارونوت نیز با استناد به منابع امنیتی نوشت که هرزی حلوی، رئیس ستاد رژیم صهیونیستی از […]

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه «یدیعوت آحارونوت» با اشاره به حمایت یگان اطلاعاتی و همچنین نیروی هوایی رژیم صهیونیستی از ارتش این رژیم در حملات علیه لبنان، برنامه ریزی طولانی مدت این حملات را اعلام کرد. سال پیش.

یدیعوت آحارونوت نیز با استناد به منابع امنیتی نوشت که هرزی حلوی، رئیس ستاد رژیم صهیونیستی از صبح امروز حملات علیه لبنان را از مقر وزارت جنگ اسرائیل هدایت کرده است.

این اظهارات در حالی مطرح شد که رژیم صهیونیستی مناطقی از لبنان را به شدت بمباران می کند. همزمان، حزب الله لبنان در پاسخ به حملات گسترده رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی و شرقی لبنان، شمال فلسطین اشغالی را با حملات موشکی گسترده مورد حمله قرار داد.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آژیر خطر در 20 منطقه شمال فلسطین اشغالی از طبریه تا صفد به صدا درآمد و چندین موشک به منطقه الجلیل اصابت کرد.

مرکز عملیات اورژانس وابسته به وزارت بهداشت لبنان با ارائه آمار جدیدی از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان نوشت: حملات دشمنان اسرائیل به شهرها و روستاهای جنوبی منجر به شهادت 100 نفر و مجروح شدن 400 نفر شده است که از جمله شهداست. و مجروحان کودکان، زنان و امدادگران اولیه هستند.

از زمان شروع جنگ غزه در 7 اکتبر 2023 (15 مهر 1402) و پس از حملات حزب الله علیه رژیم صهیونیستی در حمایت از غزه و شرط توقف این حملات به توقف جنگ در این نوار، گمانه زنی ها در مورد تشدید درگیری بین حزب الله و رژیم صهیونیستی و فراتر از آن از نوار مرزی مطرح شد و این پیشنهاد در ساعات اخیر بیشتر شنیده شده است.

همزمان شبکه 12 رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آمریکایی ها از جنگ تمام عیار میان اسرائیل و حزب الله هراس دارند زیرا چنین جنگی بر آنها نیز تأثیر خواهد گذاشت و در نتیجه پیامی به کابینه خواهد داد. رژیم صهیونیستی نسبت به احتمال وقوع «جنگ گسترده» با حزب الله لبنان هشدار داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.