افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

بیانیه یادبود چهل و چهارمین سالگرد آغاز دفاع مقدس

  • کد خبر : 369056
بیانیه یادبود چهل و چهارمین سالگرد آغاز دفاع مقدس

در بخشی از این بیانیه آمده است: جنگ هشت ساله تحمیلی رژیم بعثی صهیونیستی صدام با حمایت و همراهی همه جانبه استکبار و قدرت های سلطه گر و عکس العمل منطقه، سرآغاز تجلی شکوه بی نظیری است. حماسه ملت بزرگ ایران به رهبری حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام. این خمینی (ره) بود که […]

در بخشی از این بیانیه آمده است: جنگ هشت ساله تحمیلی رژیم بعثی صهیونیستی صدام با حمایت و همراهی همه جانبه استکبار و قدرت های سلطه گر و عکس العمل منطقه، سرآغاز تجلی شکوه بی نظیری است. حماسه ملت بزرگ ایران به رهبری حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام. این خمینی (ره) بود که بر خلاف نیت شوم متجاوزان و دشمنان این سرزمین، آن را ساخت. درخشش جهانی انقلاب اسلامی و ننگ و ننگ قرارگاه دشمن.

این بیانیه می افزاید: دفاع مقدس با پیامدهای جذاب و چشمگیر خود و با تقویت حیثیت و عزت بین المللی ملت ایران و معرفی این ملت به عنوان ملتی شکست ناپذیر، مؤمن، ایثارگر، شجاع و پرانرژی، ارزش های بزرگی را برای ایران عزیز به ارمغان آورد. . مقاومت و ایثار توانست چهره اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور را تغییر دهد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است که دستاوردهای دفاع مقدس متعلق به یک نسل نیست و هرگز نباید متوقف و محدود به گوشه ای از تاریخ شود.

در شرایطی که امیدها و آرزوهای بد دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی روی کاغذ و در ذهن آنها باقی ماند، در پرتو دفاع مقدس و مقاومت بی‌نظیر ملت ایران، انقلاب اسلامی به کشور صادر شد. جهان و سایر ملل و جوامع درس مقاومت و ایستادگی را آموختند. آنها از ایرانیان آموختند و با رشد بذر مقاومت، جبهه مقاومت اسلامی در غرب آسیا و در میدان مبارزه با صهیونیست ها و تروریسم تکفیری ظهور کرد. شکست های رژیم دروغین، نژادپرست و اشغالگر قدس در جنگ های متعدد دو دهه اخیر به ویژه در عملیات تهاجمی الاقصی و نیز پایگاه ها و روندهایی که فرار اجتناب ناپذیر آمریکایی ها از سرزمین های اشغالی را رقم زد. اسلامی در منطقه

در این بیانیه با اشاره به اهمیت بازخوانی درس های ماندگار دفاع مقدس و تبیین حقایق و واقعیت های جنگ تحمیلی بر افکار عمومی به ویژه نسل جوان کشور آمده است:

ماندگاری دشمنی با انقلاب اسلامی و اثربخشی عنصر ایمان به خدا و شجاعت و اراده بالا در مقاومت و مقابله با دشمن. نبوغ و هوشمندی برای تبدیل تهدیدها به فرصت؛ اعتماد به نسل های جوان در زمینه های استراتژیک و تعیین کننده؛ اثربخشی مقاومت و مبارزه با جنگ اقتصادی و تحریم دشمن در شرایط بحرانی. در دفاع از منافع و مصالح ملی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی، عنصر جهاد و شهادت طلبی را با شکستن حصارها، حصارها و دیوارهای مهیب به کار گیریم. در میان درس ها و آموزه های هشت سال دفاع مقدس به همراه فهرست بلندبالایی از سایر درس ها آمده است.

این بیانیه معجزه «طوفان الاقصی» و عملیات حیرت انگیز «عوده صدوق» را امتداد دفاع مقدس و محصول درس های مکتب مقاومت و اراده آهنین برای دفاع از حق توصیف و تصریح کرده است. حمله کنند. ظالم:

ضربات مهلک سالهای اخیر بر پیکر سربازان تروریست آمریکایی و غاصبان قدس شریف که با تحمیل خسارات راهبردی و عزتمندانه به آنان و تایید پیشنهاد زوال و سقوط موجودیت صهیونیسم و ​​رژیم صهیونیستی، منتج به ظهور و قیام قدرتی ناگفته شده و اعتماد به قدرت مردم و اراده مجاهدان مؤمن و حجاج مقدس برای تحقق وعده الهی در پیروزی مستضعفان بر مستکبران آشکار شده است.

این اعلامیه در پایان یاد، نام، یاد و حماسه آفرینی های امام راحل (ره) و شهدای شامخ در طول 8 سال دفاع مقدس و گسترش آن در جبهه های مقاومت اسلامی و دفاع از حرم و امنیت را گرامی می دارد. و حوزه های خدماتی کشور به ویژه به سپهبد پاسدار شهید دل ها حاج قاسم سلیمانی، بر لزوم تلاش جدی سازمان ها و نهادهای فعال در عرصه دفاع مقدس برای تبیین، ترویج و انتقال تاریخ، فرهنگ و فرهنگ تاکید کرد. دانش و ارزش های دفاع مقدس به مخاطبان ملی و بین المللی و تلاش همگان برای حفظ روحیه جهادی و انقلابی در عینیت جامعه، ضرورت ارتقای توان دفاعی و بازدارندگی را ضروری دانست اشراف اطلاعاتی و اطلاعاتی درباره وضعیت، راهبردها، برنامه ها و محاسبات قرارگاه دشمن برای حال و آینده کشور.

همچنان نیاز به ادامه روند «افزایش قدرت دفاعی» برای مقابله کافی و موفقیت آمیز با تهدیدات درک شده در حوزه های مختلف زمینی، دریایی، هوایی و فضایی و دستیابی به سامانه ها و فناوری های نوظهور و نوظهور وابسته به توان داخلی و ایرانی وجود دارد. در اولویت کاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح کشور و به فضل الهی، تحت تعالیم، تدابیر و فرامین حکیمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) است. (خداوند متعال) تا سرحد ایجاد بازدارندگی همه جانبه و حصول اطمینان به شکست هرگونه تهاجم و تهاجم احتمالی دشمن ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.