افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

بیانیه سپاه؛ معجزه طوفان الاقصی و عملیات شگفت انگیز وعدۀ مخلص، امتداد دفاع مقدس است.

  • کد خبر : 368969
بیانیه سپاه؛ معجزه طوفان الاقصی و عملیات شگفت انگیز وعدۀ مخلص، امتداد دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد آغاز دفاع مقدس ملت ایران در برابر جنگ تحمیلی استکبار جهانی، این واقعه بزرگ حیثیت و عزت ایران و ایران را تضعیف کرد. ایرانیان در جهان و عرصه آشکارسازی توانمندی‌های انقلاب و نظام اسلامی، چرا که می‌دانست چگونه […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد آغاز دفاع مقدس ملت ایران در برابر جنگ تحمیلی استکبار جهانی، این واقعه بزرگ حیثیت و عزت ایران و ایران را تضعیف کرد. ایرانیان در جهان و عرصه آشکارسازی توانمندی‌های انقلاب و نظام اسلامی، چرا که می‌دانست چگونه به اهداف والای خود دست یابد.

به گزارش روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بخشی از این بیانیه آمده است:

جنگ تحمیلی 8 ساله رژیم بعثی صدام با حمایت و همراهی همه جانبه استکبار و قدرت های سلطه گر و واکنش منطقه، سرآغاز تجلی شکوه حماسه بی نظیر ملت بزرگ ایران بود. به رهبری حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) که مخالف اهداف بود. متجاوزان و دشمنان شوم این سرزمین، درخشش جهانی انقلاب اسلامی و ننگ و ننگ قرارگاه دشمن را رقم زدند.

دفاع مقدس با پیامدهای جذاب و چشمگیر خود و تقویت اعتبار و عزت بین المللی ملت ایران و معرفی این ملت به عنوان ملتی شکست ناپذیر، مؤمن، ایثارگر و شجاع با روحیه مقاومت و خودخواهی، ارزش های بزرگی را برای ایران عزیز به ارمغان آورد. تکیه -فداکاری تغییر چهره اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است که دستاوردهای دفاع مقدس متعلق به یک نسل نیست و هرگز نباید متوقف و محدود به گوشه ای از تاریخ شود.

در شرایطی که امیدها و آرزوهای بد دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی روی کاغذ و در ذهن آنها باقی ماند، در پرتو دفاع مقدس و مقاومت بی‌نظیر ملت ایران، انقلاب اسلامی به کشور صادر شد. جهان و سایر ملل و جوامع درس مقاومت و ایستادگی را آموختند. آنها از ایرانیان آموختند و با رشد بذر مقاومت، جبهه مقاومت اسلامی در غرب آسیا و در میدان مبارزه با صهیونیست ها و تروریسم تکفیری ظهور کرد. شکست های رژیم دروغین، نژادپرست و اشغالگر قدس در جنگ های متعدد دو دهه اخیر به ویژه در عملیات تهاجمی الاقصی و همچنین پایگاه ها و روند اجتناب ناپذیر فرار آمریکایی ها از سرزمین های اشغالی اسلامی در منطقه .

در این بیانیه با اشاره به اهمیت بازخوانی درس های ماندگار دفاع مقدس و تبیین حقایق و واقعیت های جنگ تحمیلی بر افکار عمومی به ویژه نسل جوان کشور آمده است:

ماندگاری دشمنی با انقلاب اسلامی و اثربخشی عنصر ایمان به خدا و شجاعت و اراده بالا در مقاومت و مقابله با دشمن. نبوغ و هوشمندی برای تبدیل تهدیدها به فرصت؛ اعتماد به نسل های جوان در زمینه های استراتژیک و تعیین کننده؛ اثربخشی مقاومت و مبارزه با جنگ اقتصادی و تحریم دشمن در شرایط بحرانی. در دفاع از منافع و مصالح ملی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی، عنصر جهاد و شهادت طلبی را با شکستن حصارها، حصارها و دیوارهای مهیب به کار گیریم. در میان درس ها و آموزه های هشت سال دفاع مقدس به همراه فهرست بلندبالایی از سایر درس ها آمده است.

این بیانیه معجزه «طوفان الاقصی» و عملیات حیرت انگیز «عوده صدوق» را امتداد دفاع مقدس و محصول درس های مکتب مقاومت و اراده آهنین برای دفاع از حق توصیف و تصریح کرده است. حمله کنند. ظالم:

ضربات مهلک سالهای اخیر بر پیکر سربازان تروریست آمریکایی و غاصبان قدس شریف که با تحمیل خسارات راهبردی و عزتمندانه به آنان و تایید پیشنهاد زوال و سقوط موجودیت صهیونیسم و ​​رژیم صهیونیستی، به نشانه های ظهور و ظهور قدرتی ناگفته و اعتماد به قدرت مردم و اراده مجاهدان مؤمن و زائران قدس سره برای تحقق وعده الهی در پیروزی مستضعفان بر مستکبرین منجر شده است. .

در پایان این اعلامیه یاد، نام، یاد و حماسه‌آفرینی‌های امام راحل (ره) و شهدای شامخ در طول 8 سال دفاع مقدس و گسترش آن در جبهه‌های مقاومت اسلامی و دفاع از حرم را گرامی می‌دارد. حوزه های امنیتی و خدماتی کشور به ویژه فرمانده دل ها، سپهبد شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر ضرورت تلاش جدی سازمان ها و نهادهای فعال در عرصه دفاع مقدس برای تبیین، ارتقاء و انتقال تاریخ، فرهنگ، معارف و ارزش های دفاع مقدس به مخاطبان ملی و بین المللی و تلاش همگان برای حفظ روحیه جهادی و انقلابی در عینیت جامعه امری مهم و حیاتی است ارتقای توان دفاعی و بازدارندگی و اشراف اطلاعاتی و اطلاعاتی در مورد وضعیت، راهبردها، برنامه ها و محاسبات قرارگاه دشمن برای حال و آینده کشور.

همچنان نیاز به ادامه روند «افزایش قدرت دفاعی» برای مقابله کافی و موفقیت آمیز با تهدیدات درک شده در حوزه های مختلف زمینی، دریایی، هوایی و فضایی و دستیابی به سامانه ها و فناوری های نوظهور و نوظهور وابسته به توان داخلی و ایرانی وجود دارد. در اولویت کاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح کشور و به فضل الهی با تعالیم، تدابیر و فرامین حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام(ره) است. . خامنه ای (مدظله العالی) تا سرحد ایجاد بازدارندگی همه جانبه و تضمین پیروزی قطعی بر هرگونه تهاجم و تجاوز احتمالی دشمن ادامه خواهد داشت.

2929

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.