به گزارش خبرنگار رکنا، خانواده استاد محمدعلی بهمنی سمانه نایینی در بیانیه ای به تشریح وضعیت خود پرداختند. متن بیانیه به شرح زیر است.

اتفاقی که افتاد تکان دهنده و تلخ بود. معلم محمدعلی بهمنی ایشان پس از بستری شدن و درمان در اواخر خرداد ماه سال گذشته در مراحل درمان دارویی و غیر دارویی مانند فیزیوتراپی و کاردرمانی قرار گرفتند و طی این مراحل و به مرور زمان پیشرفت خوبی در درمان داشتند. به طوری که روز به روز شرایط جسمی و روحی آنها بهتر می شد.

طبق دستور پزشک، روز شنبه 6 مرداد سی تی اسکن تشخیصی مغز انجام شد که البته چند روز بعد گزارش ارائه شد اما در سی تی اسکن علائم خاصی مشاهده نشد و حتی کارهای روزمره خود را انجام می دادند.

روز چهارشنبه 10 مرداد ساعت 21:20 ناگهان قدرت حرکت و تکلم را از دست دادند و همسرش بلافاصله با احمد امیر خلیلی تماس گرفت و از قضا در همان دقایق اولیه به بیمارستان تندیس منتقل شد و تشخیص داده شد که تحت عمل جراحی قرار گرفته است. با توجه به شرایط موجود ریسک جراحی بالا بود اما خوشبختانه عمل جراحی با موفقیت انجام شد و بلافاصله به ICU منتقل شدند. روز اول سطح هوشیاری بسیار پایین بود اما در روزهای بعد درمان با افزایش جزئی سطح هوشیاری ادامه یافت. همچنان تحت درمان جراح مغز و اعصاب و آی سی یو هستند و امیدواریم با فضل الهی و دعای عزیزان شفا پیدا کنند.