افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

بیانیه تند استقلالی ها: نامیدن 14 آذر روز هرج و مرج / بازگشت امتیاز پرسپولیس و سپاهان شرم آور بود – پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران

  • کد خبر : 163101
بیانیه تند استقلالی ها: نامیدن 14 آذر روز هرج و مرج / بازگشت امتیاز پرسپولیس و سپاهان شرم آور بود – پارس فوتبال |  خبرگزاری فوتبال ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه استقلال در واکنش به اعلام رای کمیته استیناف درباره دو پرونده پرسپولیس و سپاهان متن زیر را منتشر کرد: آنچه امروز در قالب حکم تجدیدنظر مطرح شده، تمسخر فوتبال ایران است. فوتبالی که حتی به قوانین خودش هم احترام نمی گذارد، چطور می توانیم انتظار داشته باشیم که […]

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه استقلال در واکنش به اعلام رای کمیته استیناف درباره دو پرونده پرسپولیس و سپاهان متن زیر را منتشر کرد:

آنچه امروز در قالب حکم تجدیدنظر مطرح شده، تمسخر فوتبال ایران است.

فوتبالی که حتی به قوانین خودش هم احترام نمی گذارد، چطور می توانیم انتظار داشته باشیم که دیگران به آن احترام بگذارند؟

در فصل نقل و انتقالات فوتبال، باشگاه استقلال با توجه به سقف بودجه و قانون سقف خرید که قرار بود فوتبال ایران را از بحران گرانی و تورم غیرقابل کنترل نجات دهد، دستورات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را اجرا کرد، اما حالا با بازگشت امتیازات تیم متخلف مشخص شد آنچه در فوتبال ایران ارزشی ندارد همین قوانین است.

باشگاه استقلال در محکومیت این نمایش ننگین و این هرج و مرج محض، خود را ملزم به رعایت قوانین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی داند.

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال تنها برای تامین منابع مالی خود از این قانون استفاده کرد چرا که امتیاز تیم های خاطی بازگردانده شد اما جریمه های مالی آن باقی ماند تا اینکه فعالیت غیرقانونی برخی تیم ها در فصل نقل و انتقالات درآمد میلیاردی برای فدراسیون فوتبال به همراه داشت. . . بودن

این حکم که به عنوان قانون شکنی آشکار در تاریخ فوتبال ایران ثبت خواهد شد، بی شک به همه باشگاه ها نحوه تخلف از قانون و پرداخت جریمه را آموزش خواهد داد.

باشگاه استقلال این قانون شکنی آشکار را محکوم کرده و پیشنهاد کرده است که پنجمین روز ایران به عنوان روز بی قانونی در تقویم فوتبال ایران ثبت شود.

دوستانی که امتیازات کسر شده از تیم های اشتباه در کمیته استیناف را پس دادند و دوستانی که مجوز این تخلف را به کمیته استیناف دادند باید در مقابل باشگاه استقلال پاسخگو باشند چرا که این باشگاه بزرگ استقلال بود که درآمد میلیاردی برای آن به ارمغان آورد. فدراسیون فوتبال ایران شتاب خود را از دست داد.

باشگاه استقلال فقط برای نقل و انتقالات نیم فصل و بعد از آن قوانین فیفا را رعایت می کند و دستورالعمل های سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را نیز به دلیل نداشتن اختیارات قانونی و ضمانت اجرایی کنار می گذارد.

قانونی که قانون را زیر پا می گذارد به خودی خود هیچ هدفی ندارد.

باشگاه استقلال نیز خود را موظف می داند به باشگاه ویژه ای که از سوی فدراسیون فوتبال حمایت می شود، تبریک بگوید. این قانون شکنی و خوشبختی درآمدزایی کسانی که فوتبال ایران را از مسیر قانون به مسیر هرج و مرج مالی رساندند.

باشگاه استقلال در پایان ضمن عذرخواهی از هواداران دلسوز خود بابت این نمایش مضحک و شرم آور، از وزارت ورزش و جوانان و نهادهای نظارتی تقاضا دارد با ورود به این تاریخ از ترویج قانون شکنی در فضای ورزشی کشور جلوگیری کنند. .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=163101

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.