افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

بیانیه ترامپ پس از شهادت سنوار: مذاکرات آتش بس تسهیل خواهد شد

  • کد خبر : 402760

به گزارش خبرآنلاین؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد فعلی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در پیامی به شهادت یحیی سنور رهبر جنبش حماس واکنش نشان داد. ترامپ در پیامی در شبکه اجتماعی X نوشت: گاهی اوقات این اتفاق می افتد. به گزارش ایرنا به نقل از هیل، در […]

به گزارش خبرآنلاین؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد فعلی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در پیامی به شهادت یحیی سنور رهبر جنبش حماس واکنش نشان داد.

ترامپ در پیامی در شبکه اجتماعی X نوشت: گاهی اوقات این اتفاق می افتد.

به گزارش ایرنا به نقل از هیل، در حالی که بسیاری سنوار را قهرمانی بزرگ و مانعی بزرگ در برابر رژیم صهیونیستی خوانده اند، ترامپ در این پیام اعلام کرد که «سنوار آدم خوبی نبود».

ترامپ در پیام خود همچنین خاطرنشان کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل با او تماس گرفته است، اما پیش بینی کرد که شهادت سینوار، مذاکرات صلح در غزه را تسهیل می کند، جایی که جنگ بیش از یک سال است که ادامه دارد.

ترامپ افزود: فکر می کنم این کار را آسان تر می کند. خوشحالم که نتانیاهو تصمیم گرفت کاری را که باید انجام می داد انجام دهد.

کامالا هریس نامزد حزب دمکرات در واکنش به شهادت رهبر حماس از اقدام رژیم اسرائیل علیه وی استقبال کرد و اعلام کرد که حذف سینوار منجر به پیشرفت مذاکرات آتش بس می شود.

جو بایدن رئیس جمهور کنونی آمریکا همچنین حمله رژیم صهیونیستی به مقر حماس و شهادت سنور را تبریک گفت و برای برقراری آتش بس در درگیری ها ابراز امیدواری کرد.

یحیی سنوار مجاهد، مبارز، نویسنده، داستان نویس و مترجم فلسطینی که به مدت 22 سال در زندان های رژیم صهیونیستی محبوس بود، در پی شهادت اسماعیل هنیه به عنوان رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس انتخاب شد.

خلیل الحیاء معاون دفتر سیاسی جنبش حماس روز جمعه از شهادت سنور توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.