افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره شکایت از برانوند و تراکتور – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 310988
بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره شکایت از برانوند و تراکتور – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس در خصوص طرح ادعای واهی مربوط به شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتورسازی اطلاعیه ای صادر کرد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه با تاکید بر اینکه «ارائه چنین مطالبی صرفاً به منظور تغییر مسیر پرونده یا ایجاد ابهام بوده و قابل اعتماد نخواهد بود»، آمده است: ادعاهای […]

باشگاه پرسپولیس در خصوص طرح ادعای واهی مربوط به شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتورسازی اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه با تاکید بر اینکه «ارائه چنین مطالبی صرفاً به منظور تغییر مسیر پرونده یا ایجاد ابهام بوده و قابل اعتماد نخواهد بود»، آمده است: ادعاهای مربوط به «اخراج غیرموجه» قطعا ساختار متفاوتی دارد. یکی از دعاوی با عنوان «بازیکن غیرمجاز» است و اتفاقاً آنقدر بدیهی است که نیازی به توضیح ندارد.

در این صورت ضمن احترام کامل به حفظ استقلال مرجع محترم رسیدگی و تاکید بر اینکه این موضوع به هیچ وجه دخالت یا تعصب محسوب نمی شود، صرفاً از منظر مقررات جاری باید گفت که این امر را نمی پذیرد. الزام قانونگذار به تقاضای اقامه دعوی وجود دارد. علیه بازیکن اخراجی و باشگاه اغواگر همزمان روندی وجود ندارد و همدستی در مقررات پیش بینی نشده است اما با توجه به مسئولیت تضامنی بازیکن و باشگاه شاکی. با مطالبه غرامت شما این حق را دارید که از باشگاه دوم درخواست کنید که مسئولیت مالی را از مرجع محترم بپذیرد. ممتحن این حق را می خواهد یا اساساً چشم پوشی می کند.

همانطور که در بالا گفته شد، شاکی ملزم به طرح دعوای همزمان علیه باشگاه و بازیکن نیست، اما مرجع صادرکننده حکم موظف به صدور حکم علیه هر دو نیست.

از سوی دیگر در خصوص تخلفات انضباطی مربوط به بازیکن غیرمجاز، هرچند تاکید می کند که این موضوع هیچ ارتباطی به پرونده حاضر ندارد و اساسا رسیدگی به این شاکی مستلزم طرح شکایت جداگانه در کمیته محترم انضباطی است که پرسپولیسی ها ارائه نکرد. چنین اظهاراتی در مورد ماتروها. او هیچ تمایلی در این زمینه ندارد.

طبق مقررات فعلی، اگر بازیکن بدون رعایت دستورالعمل ها و مقررات با باشگاه قرارداد ببندد، بازیکن غیر مجاز شناخته می شود، اما اثبات این امر مستلزم نقض قوانین مربوط به ثبت قرارداد جدید است. و لازم است باشگاه پرسپولیس این موضوع را برای طرح شکایت به کمیته انضباطی ارجاع دهد که تا این لحظه نه تنها شکایتی مطرح نشده است، بلکه اساساً چنین موضوعی در باشگاه پرسپولیس مطرح نشده است، بنابراین تشکیل پرونده این گونه مطالب صرفاً به منظور تغییر مسیر یا ایجاد ابهام بوده و قابل استناد نخواهد بود.

کمیته محترم وضعیت فدراسیون فوتبال در موارد متعددی به موارد مشابه رسیدگی کرده است و این مورد نیز مانند سایر موارد منجر به تصمیم گیری خواهد شد و شور و اشتیاق جامعه از شنیدن این تصمیم تاثیری در صحت و بررسی آن ندارد. از جنبه های مختلف آن

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)