افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

بیانیه باشگاه پرسپولیس به مناسبت قهرمانی لیگ بیست و سوم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 283956
بیانیه باشگاه پرسپولیس به مناسبت قهرمانی لیگ بیست و سوم – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس به مناسبت پایان بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) که با قهرمانی سرخپوشان ایران همراه بود، بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است؛“به نام خدا”خداوند متعال را شاکریم که به ما عنایت کرد و به زحمات تیم با قهرمانی پاداش داد، بنابراین اکنون که مسابقات به […]

باشگاه پرسپولیس به مناسبت پایان بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) که با قهرمانی سرخپوشان ایران همراه بود، بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است؛
“به نام خدا”
خداوند متعال را شاکریم که به ما عنایت کرد و به زحمات تیم با قهرمانی پاداش داد، بنابراین اکنون که مسابقات به پایان رسیده می خواهیم نکاتی را به شما یادآوری کنیم.
1- پرسپولیس سرمایه ای جز یاری خدا و حمایت شما هواداران خوب ما ندارد. حمایت از جوانان سرشار از شور و احساس. هوادارانی که در هر کجای کشور عزیزمان از تیم خود حمایت کرده اند. در هر شهری که وارد می شدیم به غیر از استقبال هواداران جز مهمان نوازی و مهربانی مردم خوبمان حتی هواداران تیم های رقیب چیزی ندیدیم. ممنون از لطف بیکران شما
2- در این دوره از لیگ بیشتر از همیشه فرصت حضور بانوان فراهم شد. از مسئولانی که برای این کمک زحمت کشیدند تشکر می کنیم. به ویژه باید از بانوان و دخترانی که با حضور خود شور و حماسه آفریدند و مسابقات را پررونق تر کردند صمیمانه تشکر کنیم.
3- در پایان این فصل لیگ باید یک بار دیگر از بازیکنان خوب و پرتلاش خود یاد کنیم. قهرمانی پاداش توانایی، غیرت و فداکاری این عزیزان پرتلاش است. آنها در سرما و گرما، در برف و باران تمرین کردند، مردانه جنگیدند و باعث شدند هواداران خوش بگذرانند. قدردان زحمات شما هستیم.
همچنین از مربیان خوش ذوق تیم که تلاش خستگی ناپذیری کردند، از آقای یحیی گل محمدی که فداکار تیم بود تا عثمر عزیز که تیم را به مقصد رساندند، قدردانی می کنیم.
4- گرمای مسابقات به حضور جدی تیم های رقیب بستگی داشت که ذات فوتبال است. همچنین از حضور شما در این دوره کمال تشکر را داریم.
5- ورزش و فوتبال مایه شادی مردم خوب ماست. خود را موظف می دانیم که برای شادی دل شما هواداران تیم و مردم خوبمان تلاش کنیم و امیدواریم با همت مسئولین در سال های آینده با امکانات ورزشی مناسب تر بتوانیم بهره برداری کنیم. از استعداد نوجوانان و جوانان کشور بیش از پیش شکوفا شوند و فرهنگ پهلوانی و نوع دوستی و جوانمردی در کشور ما نهادینه شود.
هواداران خوب تیم، این قهرمانی قهرمانی همه ماست. با سخت کوشی و کنار هم بودن، رویاهایمان را محقق کردیم. دست به دست هم می دهیم، رویاهایمان را می سازیم و تا فتح قله های بالاتر موفقیت و افتخار در کنار هم خواهیم بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)