افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

بیانیه انجمن فولادسازان ایران در حمایت از وزیر پیشنهادی صمت در دولت چهاردهم

  • کد خبر : 327751
بیانیه انجمن فولادسازان ایران در حمایت از وزیر پیشنهادی صمت در دولت چهاردهم

به گزارش بازار، انجمن فولاد در اطلاعیه خود دلیل اصلی حمایت از مهندس اتابک را ویژگی های بارز فردی و حرفه ای وی از جمله تجربیات فراوان و دانش عمیق وی در بخش های مختلف معدن و صنایع معدنی، مدیریت تولیدات بزرگ عنوان کرده است. شرکت ها و تعهد آنها به توسعه این مناطق. انجمن […]

به گزارش بازار، انجمن فولاد در اطلاعیه خود دلیل اصلی حمایت از مهندس اتابک را ویژگی های بارز فردی و حرفه ای وی از جمله تجربیات فراوان و دانش عمیق وی در بخش های مختلف معدن و صنایع معدنی، مدیریت تولیدات بزرگ عنوان کرده است. شرکت ها و تعهد آنها به توسعه این مناطق.

انجمن فولاد در این بیانیه انتظارات خود از وزیر حراست را در بخش‌های زیر خلاصه کرده است:

▪️ اصلاح نظام حاکمیتی صنعت فولاد

فعال سازی زیرمجموعه های تخصصی در حوزه های اصلی وزارت

رفع مشکلات موجود در زمینه تولید و تجارت آهن و فولاد از جمله محدودیت های انرژی.

▪️ سازماندهی سیاست های عرضه و تقاضا.

▪️تغییر نرخ ارز برای صادرکنندگان و تسهیل فرآیندهای صادرات.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

انتخاب وزیر برای وزارتخانه وسیع و مسئول صمت بدون شک یکی از مهم ترین دغدغه های رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر از این نظر و با توجه به نیاز کشور در حوزه صنعت، معدن و تجارت بوده است. آقای مهندس سید محمد اتابک به عنوان گزینه شایسته برای تصدی این مسئولیت انتخاب و معرفی شده است.

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران به نمایندگی از تولیدکنندگان آهن و فولاد کشور ضمن اعلام حمایت قاطع از وزیر پیشنهادی و برنامه های وی، امیدوار است نمایندگان محترم مجلس با رای اعتماد خود به آقای اتابک کارشناس ارائه دهند. و تیم امور کارآمد صنعت معدن و تجارت کشور را به بهترین نحو مدیریت کنید.

ویژگی‌های بارز فردی و حرفه‌ای آقای اتابک از جمله تجربیات فراوان و دانش عمیق ایشان در بخش‌های مختلف معدن و صنایع معدنی، مدیریت شرکت‌های بزرگ تولیدی و تعهد ایشان به توسعه این حوزه‌ها، از دلایل اصلی حمایت ماست. .

یکی از اولویت های اصلی انجمن با همکاری وزیر محترم، اصلاح نظام مدیریتی صنعت فولاد و فعال سازی معاونت های تخصصی در حوزه های اصلی این وزارتخانه و همچنین رفع مشکلات حوزه آهن و فولاد می باشد. فولاد. تولید و تجارت، از جمله حذف محدودیت های انرژی، سازمان سیاست. عرضه و تقاضا، اصلاح نرخ ارز برای صادرکنندگان و تسهیل فرآیندهای صادراتی از جمله درخواست های این انجمن است. در عین حال انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمادگی کامل خود را برای همراهی و مشاوره اعلام می دارد. وزیر محترم در تحقق این اهداف.

هیئت مدیره و دبیرخانه انجمن فولادسازان ایران

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=327751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.