افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

بیانیه اتاق ایران درباره نامگذاری سال 1403

  • کد خبر : 239156
بیانیه اتاق ایران درباره نامگذاری سال 1403

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ضمن تبریک فرا رسیدن بهار طبیعی نوروز 1403 و مصادف شدن آن با بهار قرآن و عترت و ماه مبارک رمضان. ایران از بیانات و پیام های نوروزی مقام معظم رهبری استقبال کرد و نویدهای خوبی را به همراه داشت. بیانات […]

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ضمن تبریک فرا رسیدن بهار طبیعی نوروز 1403 و مصادف شدن آن با بهار قرآن و عترت و ماه مبارک رمضان. ایران از بیانات و پیام های نوروزی مقام معظم رهبری استقبال کرد و نویدهای خوبی را به همراه داشت.

بیانات رهبر انقلاب و بیانات مکرر ایشان مبنی بر واگذاری اقتصاد به مردم و استفاده از ظرفیت های عظیم مردمی و غیردولتی برای حل مشکل اصلی کشور که اقتصاد است، گویای این موضوع است. بینش کارشناسانه و صحیح که رفع موانع و ایجاد فضای باز در این زمینه، زمینه را برای هموار کردن کشور از سوی تمامی نهادهای حاکمیتی و سیاست گذاران فراهم می کند.

از زمان ابلاغ سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی در خرداد 1383 توسط معظم له و همچنین آغاز چشم انداز بیست ساله در افق 1404 برای «تسریع در رشد اقتصاد ملی»، «توسعه اموال در سطح عموم مردم برای تأمین عدالت اجتماعی، «ارتقای کارایی بنگاه ها»، «بهره وری اقتصادی منابع مادی و انسانی و فناوری» و «افزایش رقابت پذیری اقتصاد ملی»، پیشرفت چشمگیری نداشته است. در این زمینه ها در اقتصاد ایران مشاهده شده است.

بر اساس آمار و گزارش های کارشناسی، سهم بخش دولتی و خصوصی در اقتصاد بسیار کمتر از اهداف سیاست های کلی است.

با این توصیف اتاق بازرگانی به عنوان نماینده فعالان بخش خصوصی از پیام سال نو رهبر فرزانه برای همکاری و تعامل سازنده بیشتر با قوای سه گانه و ارائه تجربیات و دانش اندوخته فعالان اقتصادی صمیمانه قدردانی می کند. آساسی برای رواج اقتصاد و رفع موانع آمادگی خود را برای جهش تولید با مشارکت مردم اعلام کرده و دست همه کسانی را که دل به عزت و پیشرفت ایران اسلامی دوخته اند به گرمی می فشارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=239156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.