افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
0

بیانیه ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره تحولات منطقه – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 384368
بیانیه ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره تحولات منطقه – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (آمنا) بیانیه ای تحلیلی درباره تحولات منطقه منتشر کرد. به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: «به نام خداوند مهربان ترین، مهربان ترین است در حال حاضر اوه او کسانی که آنها باور کردند آنها جنگیدند کسانی که آنها شما را نفرین می […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (آمنا) بیانیه ای تحلیلی درباره تحولات منطقه منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«به نام خداوند مهربان ترین، مهربان ترین است

در حال حاضر اوه او کسانی که آنها باور کردند آنها جنگیدند کسانی که آنها شما را نفرین می کنند از کافران و اجازه دهید آنها را پیدا کنند بین شما استحکام و بدانند که خدایا با صالحان

من اهل ایمان، با کافران از کسانی که با شما هستند. آنها نزدیکتر هستند جهاد آغاز می شود و کفار باید عظمت و قدرت و صلابت و استواری را در تو احساس کنند و بدانند که خداوند همیشه با پرهیزگاران است.

بار دیگر وعده خداوند به پارسایان و مجاهدانش محقق شد و دستان انتقام الهی بر آستین سبز است. پوشیده شده است سپاه اسلام بیرون آمد و با عملیات باشکوه «وضع صدیق 2» ظالمان زمان را درهم کوبید.

ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امنا) شهادت مجاهد بزرگ و پرچمدار حوزه مقاومت حجت الاسلام سید حسن نصرالله را به حضور صاحب الزمان تقدیم کرد. زمان (ارواح از الفدا) و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله) عالی) توسط وی سبیل الله را تحقق راه عاشورایی نهضت مقاومت در پیروزی خون بر شمشیر می داند.

عملیات صادق 2 نشان داد که ایران اسلامی به رهبری رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای در حمایت از مستضعفان و رزمندگان محور مقاومت دریغ نمی کند. این همه است نقاب تکبر بلعنده دنیاها هیچ ترسی در دل عالمان و خداشناسان ایجاد نمی کند.

آنچه امروز و در آستانه دهه پنجم انقلاب روح الله (ره) بنا به بیان صریح رهبر معظم انقلاب اسلامی بر همه مسلمانان جهان واجب است، حمایت از آرمان قدس شریف است. شریف که خدا را شکر در راه پیروزی نهایی است، اما آنچه در این لحظه سرنوشت ساز مهم است تاریخ است، نگاه مسلمانان و به ویژه ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی یک حرکت و الگو است. مبارزان آنان به دنبال احقاق حقوق جهان معاصر بوده اند، لذا ائتلاف آمانه وظیفه دارد در این برهه حساس، عقاید و سخنان بنیادین خود را به ملت عزیز و سرافراز ایران اسلامی تقدیم کند.

1- امروز در جنگ ترکیبی دشمن تا دندان مسلح به سلاح و رسانه از یک سو بر سر جمعیت بی دفاع شهرها بمب می ریزد و از سوی دیگر با تسلط بر رسانه ها افکار عمومی را فریب می دهد و تلاش می کند. مخلوط کردن سف دوستان و دشمنانی دارد. بارداری المتین جامعه ریسمان محکم ولایت است. امروز اطاعت و یک پا در رکاب ولایت راه مستقیم پیمودن این میدان پرخطر است و تنها اقدام برای تشخیص دوست از دشمن در همه عرصه ها میزان ولایت است. و التزام عملی به دستورات حاکم وقت.

2- نگاه ما به استکبار جهانی عین امام راحل است و در این راه شعار و اعتقاد ما نه جمهوری اسلامی شرقی و نه غربی و در گام دوم امت واحده اسلامی است که مرهون است. خون پاک شهدا و رهبری فرزانه حضرت آیت الله خامنه ای. من امروزه در روند توسعه و تکامل.

3- امت نوپای اسلامی امروز نیازمند همکاری و فداکاری است. رهبران سیاسی کشورهای اسلامی و ملت های مسلمان باید به تشکیل این ملت ایمان داشته باشند. او به توانمندی‌های عظیم خود ایمان دارد و به این حقیقت پی می‌برد که نقطه قوت اصلی مسلمانان و تنها راه پیشرفت و سربلندی آنان اعتماد به یکدیگر و ایجاد وحدت است. فقط می توان از یک ید استفاده کرد. یوغ استعمار شرق و غرب را رها کنید و پله های ترقی را طی کنید. همانطور که خداوند در قرآن کریم می فرماید: و تحصن کردند با طناب خداوند همه شما را حفظ کند و پراکنده نشوید.

4- هشت سال دفاع مقدس به ما فهماند که پیروزی ایمان راسخ و عزم پولادین بر فناوری های نظامی دشمن، همان سنت الهی پیروزی خون بر شمشیر است. بنابراین، حتی امروز، صدای طبل بلند ماشین جنگی آمریکایی و سگ حر صهیونیسم او خداوند در دل و اراده مردان و زنان الهی نمی تواند کوچکترین خللی ایجاد کند، زیرا ملتی که شهادت دارد اسارت و ذلتی ندارد و ظلمی در طول تاریخ باقی نمانده و نخواهد ماند.

5- دستاوردهای بی شمار ما در دفاع، پشتوانه محور مقاومت بوده و هست و امروز این مهم باید در بالاترین سطح میدانی به مصاف دشمنان کشیده شود و پشتوانه محکمی برای ملت های مظلوم و مسلمان باشد. منطقه

6- آمریکا و کشورهای غربی و سگ. حر صهیونیست ها در سال گذشته با کشتار بیش از 40 هزار نفر از مردم بی دفاع غزه نشان دادند که به هیچ پیمانی وفادار نیستند و این خونخواهی ضرورت بازنگری در دکترین دفاعی ایران اسلامی به موضوعی مبرم تبدیل شده و امروز باید به یک مطالبه ملی تبدیل شود.

7- قطع شریان های اقتصادی رژیم کودک کش صهیونیستی به ویژه در بخش های اقتصادی باید در دستور کار همه دولت های اسلامی قرار گیرد و همه مسلمانان آزاده مطالبه جدی داشته باشند.

8- حمایت از مردم شریف فلسطین، لبنان و سوریه بدون لکنت در دستور کار همه دولتمردان و سیاستمداران نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد. بی صدا و بدانند که جامعه حزب الله به شدت از آنها انتقاد خواهد کرد.

ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب در پایان از عموم مردم شریف می‌خواهد که با حمایت از آرمان‌های مقدس و دفاع از مردم مظلوم منطقه و پیروی از دین خود اقدام کنند. شمال شهدای راه اورشلیم همانطور که در 4 دهه گذشته نشان دادید، بگذارید قدمی محکم و استوار بردارند که: پیروزی نزدیک است و پیروزی نزدیک است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.