افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

بیانات رئیس جمهور در جلسه هیئت رئیسه

  • کد خبر : 161352
بیانات رئیس جمهور در جلسه هیئت رئیسه

آفتاب نیوز: سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیات دولت از استقبال گرم و باشکوه کاروان دولت مردمی، پیگیری ها و زحمات مردم استان گلستان به ویژه شهرستان مرزی مراوه تپه صمیمانه تشکر کرد. استاندار، نماینده محترم فقیه در استان و سایر مسئولین استانی در مورد اجرای مصوبات. وی اولین سفر دولت به […]

آفتاب نیوز:

سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیات دولت از استقبال گرم و باشکوه کاروان دولت مردمی، پیگیری ها و زحمات مردم استان گلستان به ویژه شهرستان مرزی مراوه تپه صمیمانه تشکر کرد. استاندار، نماینده محترم فقیه در استان و سایر مسئولین استانی در مورد اجرای مصوبات. وی اولین سفر دولت به این استان را شایسته تقدیر دانست و گفت: این استقبال گرم مردم عزیز استان گلستان از دولت، مسئولیت مسئولان را به بهانه خدمت به این مردم سنگین می کند.

رئیس جمهور همچنین با تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) به برادران مسیحی خود و همه مدافعان قانون در جهان، اجرای عدالت و مبارزه با ظلم و ستم را از آموزه های این پیامبر بزرگ خدا برشمرد و افزود: امروز برخی کشورها مدعی هستند از عیسی مسیح پیروی کنید (ع) از رژیم صهیونیستی در ظلم، جنایت، کودک کشی و نقض حقوق ملت مظلوم فلسطین حمایت می کنند، در حالی که این پیامبر الهی منادی عدالت خواهی و مبارزه با ظلم بود.

رئیسی با بیان اینکه امروز با حمایت برخی از کشورهای غربی، کشورهای مسلمان و مسیحی، مساجد و کلیساهای غزه توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی مورد تجاوز قرار گرفته است، تاکید کرد: شایسته است در آغاز سال جدید میلادی همه مسیحیان و همه ملت‌ها و وجدان‌های بیدار جهان باید انزجار خود را از ظلم، جنایت و نسل‌کشی غزه فریاد بزنند و خواستار پایان دادن به جنایات هولناک علیه مردم مظلوم این منطقه شوند.

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود، اگرچه تلاش حداکثری را در جهت ارتقای علم آموزی در تمامی مقاطع تحصیلی برشمرد، اما در مواجهه با ابهامات و شبهات، اقداماتی را از سوی مدیران آموزشی و آموزش عالی کشور انجام داد. در این زمینه مطرح شد و افکار عمومی را توجیه کرد. وی صیانت از اعتماد عمومی را مهم و ضروری دانست و گفت: اخبار جعلی علاوه بر افکار عمومی، اذهان مسئولان و تصمیم گیران کشور را نیز با مشکل مواجه می کند و به همین دلیل شفاف سازی فوری موضوعات اهمیت دارد.

معاون علمی، فناوری و اقتصادی رئیس جمهور پیش از سخنان رئیس جمهور از افتتاح اولین خط تولید سی تی اسکن پیشرفته کشور با بهره گیری از توانمندی های بنگاه های دانش بنیان خبر داد و گفت: در حال حاضر موافقت نامه همکاری معاونت رئیس جمهور با علم و فناوری با وزارت بهداشت قرارداد تحویل 35 دستگاه توموگرافی کامپیوتری پیشرفته منعقد شد. خط تولید این شرکت فناور با صرفه جویی 17 میلیون دلاری، ظرفیت ساخت سالانه 250 دستگاه سی تی پیشرفته را دارد.

دهقانی فیروزآبادی همچنین از آغاز صادرات ونتیلاتورهای تنفسی توربوفن به کشورهای اروپایی خبر داد و گفت: با تلاش کارشناسان شرکت های دانش بنیان، نیاز مبرم کشور به این دستگاه در دوران کرونا برطرف شد و هم اکنون علاوه بر ایران با پیوستن به گروه صادرکنندگان، قرارداد صادرات 500 دستگاه را منعقد کرده و 200 میلیون یورو صرفه جویی ارزی برای کشور حاصل شده است.

در ادامه رئیس سازمان برنامه و بودجه در گزارشی به افزایش 4 برابری حقوق سربازان از ابتدای دولت تا کنون اشاره کرد و گفت: از ابتدای دولت تا امروز حقوق سربازان 4 برابر شده است. از 1.200.000 تومان به 4.800.000 تومان برو.” تومان رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.