افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

بیات: مجلس صلاحیت وزرای پیشنهادی را برای کمک به دولت بررسی می کند

  • کد خبر : 321340
بیات: مجلس صلاحیت وزرای پیشنهادی را برای کمک به دولت بررسی می کند

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان شورای اسلامی صلاحیت ها و برنامه های وزرای پیشنهادی را با هدف دستگیری دولت بررسی خواهند کرد و قطعا اینطور نیست. قصد نمایندگان به مطالبه گری. محمد بیات در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ویژگی هایی که وزرای کابینه […]

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان شورای اسلامی صلاحیت ها و برنامه های وزرای پیشنهادی را با هدف دستگیری دولت بررسی خواهند کرد و قطعا اینطور نیست. قصد نمایندگان به مطالبه گری.

محمد بیات در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ویژگی هایی که وزرای کابینه دولت چهاردهم باید داشته باشند، اظهار کرد: معیارهای ارزیابی مجلس برای رأی اعتماد به وزرای کابینه، شاخص هایی است که مقام معظم رهبری تبیین کردند. هر کدام از وزرا به این شاخص ها نزدیکتر باشند، قطعا نمره بهتری از مجلس می گیرند و می توانند از مجلس رای اعتماد بالایی بگیرند.

وی در ادامه تصریح کرد: از سوی دیگر وزیر کشور باید فردی غیر جناحی باشد تا بتواند با اجماع همه گروه های سیاسی را زیر نظر خود جمع کند. مسائل امنیتی و انتخاب استانداران نیازمند این نگاه چند جانبه است. قطعاً باید یک نفر به عنوان وزیر کشور انتخاب شود تا بتواند همه اقشار سیاسی را گرد هم آورد و نقش متقابلی ایفا کند. همانطور که رئیس جمهور تأکید کرد، تشکیل حکومت وحدت ملی ضروری است.

نماینده مردم خمین در شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس صلاحیت وزرای پیشنهادی برای کمک به دولت را بررسی می کند. نمایندگان مجلس برای دستگیری دولت وارد صحنه شده اند و هدف آنها مبارزه نیست. همچنین انتظار می رود رئیس جمهور به وعده خود مبنی بر تشکیل دولت وحدت ملی عمل کند. مجلس قطعا برنامه ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی را برای کمک به دولت بررسی خواهد کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=321340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.