افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
5

بو کوریگان می‌گوید بحثی در میان میشیگان و ایالت اوهایو وجود نداشت

  • کد خبر : 3051
بو کوریگان می‌گوید بحثی در میان میشیگان و ایالت اوهایو وجود نداشت

رئیس روند فکری پشت ترتیب در رتبه بندی را توضیح داد. کمیته پلی آف فوتبال کالج روز یکشنبه تصمیم خود را گرفت و TCU شماره 3 و رتبه بندی کردایالت اوهایوشماره 4 رده بندی پایانی فصل. این بدان معناست که باکی ها به جای گرفتن شماره 2، در پلی آف با شماره 1 جورجیا بازی […]



رئیس روند فکری پشت ترتیب در رتبه بندی را توضیح داد.

کمیته پلی آف فوتبال کالج روز یکشنبه تصمیم خود را گرفت و TCU شماره 3 و رتبه بندی کردایالت اوهایوشماره 4 رده بندی پایانی فصل. این بدان معناست که باکی ها به جای گرفتن شماره 2، در پلی آف با شماره 1 جورجیا بازی خواهند کردمیشیگاندر یک مسابقه برگشت

ممکن است برای کمیته وسوسه انگیز باشد که ایالت اوهایو و میشیگان را در مقابل یکدیگر قرار دهند، زیرا رتبه بندی آن بازی بدون شک چشمگیر خواهد بود. با این حال، رئیس کمیته بو کوریگان گفت که این هرگز یک انگیزه نبود.

کوریگان گفت: «در اتاق درباره این موضوع صحبت نشده است Sports Illustratedراس دلنجر. ما به دنبال به دست آوردن چهار تیم مناسب بودیم.

در آخرین بازی فصل عادی، میشیگان ایالت اوهایو را با نتیجه 45–23 در کلمبوس شکست داد، دومین فصل متوالی که ولورینز بایکیز را با حضور در مسابقات قهرمانی ده بزرگ در خط شکست داد.

ایالت اوهایو قطعاً به جای بازی با مدافع قهرمان ملی شکست ناپذیر در جورجیا، انتقام جویی را دوست داشت. علاوه بر این، کوارتربک میشیگان، جی جی مک کارتی، پس از شکست دادن پوردو در مسابقات قهرمانی ده بزرگ، آشکارا برای بازی با باکی ها لابی می کرد.

Wolverines در عوض TCU را در Fiesta Bowl دریافت خواهند کرد. شاید فوتبال دانشگاهی یک مسابقه مجدد از این رقابت داشته باشد، اما باید در بازی قهرمانی کشور بیاید.

  • CFB بیشتر: دیون سندرز اولین سرباز بزرگ را در کلرادو وارد می کند
  • Kirby Smart Avoids Tablet Board Trap توسط Kirk Herbstreit
  • واکنش رسانه های اجتماعی به مسابقات پلی آف فوتبال دانشگاهی
  • ولورین دایجست: رسمی است!
  • برای پوشش بیشتر میشیگان، به ولورین دایجست





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.