افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

بوگاتی توربیلون 4 میلیون دلاری چه ویژگی هایی دارد؟

  • کد خبر : 305755
بوگاتی توربیلون 4 میلیون دلاری چه ویژگی هایی دارد؟

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی بوگاتی محصول جدیدی به نام Tourbillon را تولید کرده است که قیمت آن بیش از 4 میلیون دلار اعلام شده است. طبق آنچه تاکنون منتشر شده، این محصول دارای بدنه فیبر کربنی است که علاوه بر کاهش وزن، ایمنی را نیز افزایش خواهد داد. Tourbillon مجهز به موتور 16 سیلندر […]

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی بوگاتی محصول جدیدی به نام Tourbillon را تولید کرده است که قیمت آن بیش از 4 میلیون دلار اعلام شده است. طبق آنچه تاکنون منتشر شده، این محصول دارای بدنه فیبر کربنی است که علاوه بر کاهش وزن، ایمنی را نیز افزایش خواهد داد.

Tourbillon مجهز به موتور 16 سیلندر با حجم 8.3 لیتر است که بدون استفاده از توربو قدرتی در حدود 1000 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد. از یک توربیلون استفاده می کند که 800 اسب بخار قدرت دارد.

بوگاتی برای حل بحران وزن باتری Tourbillon که قدرت هیبریدی 800 اسب بخاری دارد از باتری 25 کیلووات ساعتی استفاده کرده است.

شاهکار مهندسی بوگاتی

خودروهای هیبریدی همیشه با وزن زیاد باتری مشکل دارند، این مشکل را می توان در محصولات شورولت کوروت ایر ری، پورشه 911 جی تی اس هیبریدی و مرسدس بنز مشاهده کرد، اما شرکت خودروسازی بوگاتی با قدرت هیبریدی 800 اسب بخار این مشکل را حل کرده است. این باتری از باتری 25 کیلووات ساعتی استفاده می کند، این باتری با آب خنک می شود و به لطف بدنه فیبر کربنی، افزایش وزن تاثیری بر عملکرد توربیلون نداشته است. بوگاتی برای خنک کردن سیستم الکتریکی توربیلون برخلاف سایر خودروهای هیبریدی که دارای کانال های هوا برای خنک کننده هستند، از سیستم خنک کننده مستقل با آب خنک کننده استفاده می کند که باعث کاهش وزن و افزایش عملکرد خودرو می شود.

بوگاتی برای Tourbillon از شاسی مونوکوک فیبر کربنی استفاده کرده است

نیروهای فنی جدید و قدرتمند

آنچه تاکنون در مورد Tourbillon شناخته شده است، دنیای خودرو را شگفت زده کرده است، زیرا بوگاتی هنوز اعلام نکرده است که از چه نوع موتور الکتریکی، اینورتر یا گیربکس برای تولید 800 اسب بخار از طریق فناوری هیبریدی استفاده کرده است. بوگاتی همچنین از سیستم شارژ جریان محوری در Tourbillon استفاده کرده است که ممکن است آغاز یک تغییر جدید در خودروهای هیبریدی باشد.

بوگاتی توربیلون 4 میلیون دلاری چه ویژگی هایی دارد؟  |  فناوری هیبریدی باعث کاهش وزن شد

موتور 16 سیلندر V شکل بوگاتی که در Tourbillon مورد استفاده قرار گرفت باعث تولید موتور 16 سیلندر توربوشارژ DeBillo این خودروساز شد. تغییرات موتور و بدنه در توربیلون باعث کاهش وزن آن نسبت به ویرون و شیرون شده است. او

شایعه شده است که بوگاتی از شاسی مونوکوک فیبر کربنی برای Tourbillon استفاده کرده است. محفظه باتری این خودرو از آلومینیوم ساخته شده و از ترمزهای کربن سرامیکی در آن استفاده شده است.

Tourbillon با جزئیات جدیدی ساخته شده است که تغییر استانداردی را در ساخت هایپرکار در جهان ایجاد خواهد کرد، برتری این محصول نسبت به سایر خودروهای بوگاتی به وضوح مشهود است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=305755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.