افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

بومی سازی صنعت هوانوردی با جدیت بیشتری ادامه دارد

  • کد خبر : 380540
بومی سازی صنعت هوانوردی با جدیت بیشتری ادامه دارد

به گزارش بازار، «حسین پورفرزانه» سازمان هواپیمایی کشوری در دیدار با معاونان و مدیران این سازمان ابتدا به تشریح برنامه های اصلی داخلی و خارجی سازمان پرداخت و افزود: صنعت هوانوردی موتور محرکه پایداری است. توسعه؛ از این رو تقویت و تحقق چهار ماموریت اساسی سازمان هواپیمایی کشوری شامل حاکمیت، نظارت، هدایت و حمایت از […]

به گزارش بازار، «حسین پورفرزانه» سازمان هواپیمایی کشوری در دیدار با معاونان و مدیران این سازمان ابتدا به تشریح برنامه های اصلی داخلی و خارجی سازمان پرداخت و افزود: صنعت هوانوردی موتور محرکه پایداری است. توسعه؛ از این رو تقویت و تحقق چهار ماموریت اساسی سازمان هواپیمایی کشوری شامل حاکمیت، نظارت، هدایت و حمایت از صنعت هوانوردی با رویکرد منافع ملی است.

وی در ادامه ضمن تاکید بر دستاوردهای رهبر معظم انقلاب در راستای سیاست های راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی و شعار سال، تصریح کرد: توجه به اقتصاد و تجارت هوانوردی با رویکرد کوچک حمل و نقل هوایی و هوانوردی عمومی و همچنین پایداری کسب و کار در این صنعت از دیگر سیاست های راهبردی است و هدف ما رفع موانع در فرآیندها از جمله مقررات حاکمیتی، کاهش ریسک و مدیریت فرصت هزینه برای تشویق سرمایه گذاران و رونق کسب و کار در این صنعت است. صنعت

پورفرزانه ارتقای ضریب کیفیت و ایمنی در صنعت هوانوردی در دولت چهاردهم را یکی از شاخص های راهبردی و ضروری برشمرد و گفت: توجه ویژه به زنجیره تامین صنعت هوانوردی در حوزه آموزش، تعمیرات، عملیات فرودگاهی و… و غیره و دقت در ردیابی کیفیت قطعات تامین شده از منابع خارجی از دیگر برنامه ها در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه جامعه بهترین ناظران ما محسوب می شود افزود: افزایش رضایتمندی و ارتقای آسایش و رفاه مردم در صنعت هوانوردی از اولویت های این سازمان است. لذا برای تحقق این امر از تمامی توان و تلاش خود استفاده کرده و خدمات بیشتر و بهتری را در این صنعت ارائه خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.