افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

بوروکراسی ها از مسیر سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی حذف می شود.

  • کد خبر : 412967
بوروکراسی ها از مسیر سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی حذف می شود.

به گزارش بازار شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور «هوشنگ بازوند» در مراسم تجلیل و معارفه مدیرعامل این شرکت که با حضور معاونین، مدیران و اعضای مهندسین مشاور برگزار شد. جامعه ، پیمانکاران و سرمایه گذاران بر اجرای دستورالعمل های برنامه هفتم تاکید کردند و بر سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب […]

به گزارش بازار شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور «هوشنگ بازوند» در مراسم تجلیل و معارفه مدیرعامل این شرکت که با حضور معاونین، مدیران و اعضای مهندسین مشاور برگزار شد. جامعه ، پیمانکاران و سرمایه گذاران بر اجرای دستورالعمل های برنامه هفتم تاکید کردند و بر سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب از جمله موضوعاتی همچون توسعه شبکه حمل و نقل جاده ای، ریلی و فرودگاهی تاکید کردند.

لزوم استفاده از روش های اجرایی خلاقانه برای برنامه ریزی.

رئیس شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور گفت: امروز باید به دنبال روش های خلاقانه اجرایی باشیم که ما را به برنامه های پیش بینی شده نزدیک کند.

بازوند ادامه داد: استفاده مناسب از ظرفیت بخش خصوصی و نفوذ سرمایه گذاران داخلی و خارجی، همکاری دقیق بین دستگاهی، تفاهم و استفاده مناسب از منابع مختلف موجود، رعایت اولویت پروژه ها که همواره تاکید وزیر راه و شهرسازی است. توسعه شهری، در اجرای برنامه مد نظر است.

وی به تفسیر و تاثیر اتحاد در پیشبرد اهداف شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور اشاره کرد و افزود: مشاوران، پیمانکاران و تمامی ارکان مرتبط با زیرساخت های کشور باید حوزه خود را شناسایی کنند. با همدلی و توافق، نقش خود را تحت تأثیر قرار داده و ایفا می کنند.

بازوند تاکید کرد: در این راستا یکی از مهمترین وظایف این شرکت تسهیل و رفع بوروکراسی و چالش های موجود در مسیر سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی است.

ساخت 2 هزار کیلومتر راه آهن

خیرالله خادمی رئیس سابق این شرکت نیز با قدردانی از زحمات همکاران و بخش خصوصی در دستیابی به اهداف این شرکت، اظهار داشت: در این زمان احداث 2000 کیلومتر خط ریلی، اتصال 6 خط ریلی انجام شده است. مراکز استان به شبکه ریلی و افتتاح پروژه های ریلی معادل 13 درصد طول شبکه ریلی کشور، افتتاح 907 کیلومتر راه، معادل 31 درصد طول شبکه راه ها و 6800 کیلومتر. از جاده ها ساخته شد که معادل 50 درصد جاده های موجود است.

وی همچنین افزایش 10 برابری بودجه جاری همراه با تامین نقدینگی از طریق فروش اوراق قرضه اسلامی برای فعال سازی کارگاه های راهسازی کشور را از دیگر اقدامات انجام شده در دوران خدمت خود در شرکت عمران و توسعه اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.