افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

بورس زیر خاکستر کبود مانده بود. نقدینگی درمان کار است

  • کد خبر : 406971
بورس زیر خاکستر کبود مانده بود. نقدینگی درمان کار است

سومیا شورابی; بازار: آخرین روز کاری هفته با کاهش حدود 22 هزار و 873 واحدی شاخص کل به پایان رسید و در نهایت این نماگر در رقم حداکثر یک میلیون و 970 هزار واحد به کار خود پایان داد. در بازار فعلی در نهایت ارزش معاملات خرد 2058 میلیارد تومان ثبت شد و بیش از […]

سومیا شورابی; بازار: آخرین روز کاری هفته با کاهش حدود 22 هزار و 873 واحدی شاخص کل به پایان رسید و در نهایت این نماگر در رقم حداکثر یک میلیون و 970 هزار واحد به کار خود پایان داد.

در بازار فعلی در نهایت ارزش معاملات خرد 2058 میلیارد تومان ثبت شد و بیش از 525 میلیارد تومان پول توسط افراد حقیقی از بازار خارج شد.

بازار سهام در آخرین روز معاملاتی شاهد کاهش تراز شاخص کل هم وزن بود، همراه با افت تراز شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران، بازار سهام همچنان متاثر از داخلی و خارجی دیده می شود. خطرات بر اساس لایحه بودجه 1404، دولت در نظر دارد اوراق قرضه دولتی را با افزایش 175 درصدی منتشر کند که این افزایش باعث می شود پول واقعی از بورس خارج و وارد بازار پول و بدهی شود.

با وجود عدم انتشار اخبار مثبت در بورس و افزایش فروش اوراق در لایحه بودجه سال آینده، نمی توان شاهد بازار خوب و پررونقی بود، در حالی که با مدل تصمیم گیری و رفتار دولت جدید، بله می توان باید درک کرد که هیچ درکی از فضای فعلی بازار و بحران، به ویژه صندوق ها وجود ندارد. هیچ اهرمی وجود ندارد.

کارشناسان می گویند بازار امروز تنها به حمایت مالی و تزریق نقدینگی نیاز دارد، باید صف های فروش کاهش یابد و دولت نشان دهد که در چنین شرایطی می تواند در کوتاه مدت وضعیت بازار را سامان دهد، در غیر این صورت راه حل های دیگر نمی تواند. به نظر می رسد کار می کند. پاسخی سریع به سقوط شاخص ها خواهد بود و بنابراین حتی بازیابی کانال فوق العاده دو میلیون واحدی کار دشواری است و تغییر روند دور به نظر می رسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.