افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

به یاد داشته باشید، تابستان زمان پوشیدن کت مشکی نیست. با یک کت آبی آن را به بهشت ​​ببرید!

  • کد خبر : 20915
به یاد داشته باشید، تابستان زمان پوشیدن کت مشکی نیست.  با یک کت آبی آن را به بهشت ​​ببرید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز جالب است بدانید آبی یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در بین خانم ها و آقایان است و صرف نظر از دنیای مد، رنگی است که هرگز از مد نمی افتد. پس اگر می خواهید برای تابستان استایلی متنوع و جذاب را تجربه کنید، بهتر است […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز جالب است بدانید آبی یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در بین خانم ها و آقایان است و صرف نظر از دنیای مد، رنگی است که هرگز از مد نمی افتد. پس اگر می خواهید برای تابستان استایلی متنوع و جذاب را تجربه کنید، بهتر است کت آبی بپوشید. حال اگر از شما سوال شده باشد که چه نوع آبی برای این فصل گرم سال مناسب است؟ باید بگوییم که برای فصل تابستان می توانید از هر نوع مانتو آبی استفاده کنید، البته باید بدانید که ترکیب آبی آسمانی با آبی بنزینی تفاوت زیادی با یکدیگر دارد. آبی از نظر روانشناسی رنگ، رنگی آرام بخش و صمیمانه است و نمادی از صلح، صداقت، اعتماد، وفاداری، اعتماد به نفس، هوش و حقیقت به شمار می رود. رنگ آبی حس خنکی، طراوت و سرزندگی را منتقل می کند، بنابراین پیشنهادی عالی برای استفاده در استایل های تابستانی و بهاری است. پس فراموش نکنید که بقیه ایام سال برای پوشیدن کت مشکی وقت دارید، در تابستان باید متفاوت و شاداب بپوشید.

و خوب است بدانید که بعد از رنگ های خنثی مانند سفید، مشکی و خاکستری، آبی راحت ترین انتخاب برای لباس است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا انواع تیپ های تابستانی با مانتوهای آبی را مشاهده کنید.

کت آبی را دراز بکش

شنل آبی را با سفید ترکیب کنید. مثل سیندرلا لباس بپوش

ست کردن یک کت آبی آسمانی آسان است زیرا می‌توانید با اکثر رنگ‌ها و لباس‌هایی که دارید، ظاهری شیک در یک کت آبی ایجاد کنید. بنابراین فراموش نکنید که اولین و بهترین انتخاب برای هماهنگی آن با کت آبی رنگ سفید است زیرا این ترکیب رنگ ظاهری زیبا و جذاب به آن می بخشد. ترکیب این مانتو با رنگ سفید یک پیشنهاد سریع و آسان است و می توان گفت برای افراد محافظه کار گزینه مناسبی است. پس بهتر است برای هماهنگی با کت آبی خود ابتدا یک شلوار سفید متناسب با استایل خود انتخاب کنید و سپس با روسری و اکسسوری های سفیر تیپ خود را کامل کنید.

کت آبی را دراز بکش

کت آبی را دراز بکش

کت آبی و ترکیبی از نارنجی یا زرد؛ جسورانه لباس بپوش

اگر از جمله افرادی هستید که عادت به انتخاب جسورانه برای لباس های خود دارید، می توانید استایل تابستانی جذاب خود را با رنگ های نارنجی یا زرد تکمیل کنید. ترکیب شنل آبی با این دو رنگ برخلاف ست اول پیشنهادی بسیار جذاب و پرانرژی خواهد بود. زمانی که قصد پوشیدن این رنگ ها را دارید بهتر است کت آبی تیره را انتخاب کنید زیرا آبی تیره ترکیب زیباتری با این دو رنگ ایجاد می کند. آبی تیره فردی قدرتمند، قابل اعتماد و قابل اعتماد را نشان می دهد و مانند لباس پلیس و خلبان، نمادی از اطمینان و امنیت است.

کت آبی را دراز بکش

کت آبی را دراز بکش

یک کت آبی را با رنگ سرخابی ترکیب کنید. تابستان را لمس کنید

یکی از رنگ هایی که ترکیب بسیار زیبایی را با مانتوی آسمانی برای شما به ارمغان می آورد رنگ سرخابی است. پس اگر می خواهید طوری لباس بپوشید که از مهمانی دور نشوید و در عین حال زنانه و شیک به نظر برسید، بهتر است یک کت آبی روشن بپوشید و آن را با شال، کیف، کفش سرخابی ترکیب کنید. و لوازم جانبی جالب است بدانید سرخابی از ترکیب رنگ قرمز و بنفش به وجود می آید. سرخابی پویا، برون‌گرا و دوستانه است، بنابراین اگر انرژی زیادی دارید، پیشنهاد می‌کنیم یک کت آبی روشن و سرخابی بپوشید.

کت آبی را دراز بکش

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.