افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
0

به گفته مدیرعامل جی پی مورگان، اقتصاد به دلیل تنش های جهانی در معرض خطر است

  • کد خبر : 394866
به گفته مدیرعامل جی پی مورگان، اقتصاد به دلیل تنش های جهانی در معرض خطر است

جیمی دیمون، مدیر عامل جی‌پی مورگان چیس، نسبت به افزایش بی‌ثباتی جهانی هشدار داد و گفت که این امر می‌تواند به اختلالات اقتصادی گسترده‌تری منجر شود. او بر تأثیر تنش‌های ژئوپلیتیکی و خطرات قریب‌الوقوع کسری‌های مالی و نظامی‌سازی مجدد تأکید کرد. به گزارش اسمارتک نیوز، با افزایش عدم اطمینان، دیمون به لزوم هوشیاری اشاره کرد […]

جیمی دیمون، مدیر عامل جی‌پی مورگان چیس، نسبت به افزایش بی‌ثباتی جهانی هشدار داد و گفت که این امر می‌تواند به اختلالات اقتصادی گسترده‌تری منجر شود. او بر تأثیر تنش‌های ژئوپلیتیکی و خطرات قریب‌الوقوع کسری‌های مالی و نظامی‌سازی مجدد تأکید کرد.

به گزارش اسمارتک نیوز، با افزایش عدم اطمینان، دیمون به لزوم هوشیاری اشاره کرد و تاکید کرد که این بحران ها می توانند هم اقتصاد و هم مسیر تاریخ را تغییر دهند.

جیمی دیمون در مورد خطرات اقتصادی تنش های جهانی هشدار داد

در طول کنفرانس تلفنی سود سه ماهه سوم 2024 شرکت، دیمون چشم انداز اقتصادی محتاطانه ای ارائه کرد. وی به نگرانی در مورد بی ثباتی جهانی اشاره کرد و گفت:

ما مدتی است که وضعیت ژئوپلیتیک را به دقت رصد می کنیم و اتفاقات اخیر نشان می دهد که وضعیت خطرناک است و بدتر می شود.

دیمون افزود:

انسان‌ها به شدت رنج می‌برند و پیامد این موقعیت‌ها می‌تواند تأثیرات عمیقی بر نتایج کوتاه‌مدت اقتصادی و به‌ویژه در طول تاریخ داشته باشد.

وی بر پتانسیل ایجاد اختلال گسترده در نتیجه افزایش تنش های ژئوپلیتیکی تاکید کرد و نسبت به عواقب جدی برای بازارهای جهانی هشدار داد.

مدیر عامل جی پی مورگان همچنین به مسائل اقتصادی داخلی در ایالات متحده پرداخت و اذعان کرد که در حالی که تورم در حال کاهش است و اقتصاد ایالات متحده قوی است، چندین ریسک زیرساختی باقی می ماند. وی بیان کرد:

چندین موضوع حیاتی باقی مانده است، از جمله کسری‌های مالی بزرگ، نیازهای زیرساختی، تجدید ساختار تجارت و نظامی‌سازی مجدد جهان.

دیمون بر نیاز به هوشیاری تاکید می کند برای تغییرات اقتصادی غیرقابل پیش بینی آماده شوید یادش آمد که فرمود:

در حالی که ما به بهترین ها امیدواریم، این اتفاقات و عدم قطعیت ها این موجود نشان می دهد که چرا باید برای هر محیطی آماده باشیم.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-13 11:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.