افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

به گفته مالک، باشگاه خیبر در هفته های اخیر روند نزولی داشته است.

  • کد خبر : 373989
به گفته مالک، باشگاه خیبر در هفته های اخیر روند نزولی داشته است.

ایسنا/لرستان مدیرعامل باشگاه خیبر گفت: طبق گفته مالک این باشگاه در هفته های اخیر روند نزولی داشته است. احسان ناصر در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درباره دلایل قطع همکاری باشگاه خیبر خرم آباد با رضا مهاجری، اظهار کرد: پس از جلسات متوالی هفته گذشته این تصمیم را گرفتیم. با توجه به شرایط تیمی و […]

ایسنا/لرستان مدیرعامل باشگاه خیبر گفت: طبق گفته مالک این باشگاه در هفته های اخیر روند نزولی داشته است.

احسان ناصر در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درباره دلایل قطع همکاری باشگاه خیبر خرم آباد با رضا مهاجری، اظهار کرد: پس از جلسات متوالی هفته گذشته این تصمیم را گرفتیم. با توجه به شرایط تیمی و تحقیقات انجام شده، متوجه شدیم که عملکرد خیبر از بازی هفته اول مقابل سپاهان در دیدارهای بعدی به ترتیب مقابل ذوب آهن، فولاد خوزستان و تراکتور رو به کاهش بوده است. بر این اساس تصمیم گرفتیم در سه هفته آینده فرصت هایی را که داریم هدر ندهیم.

وی گفت: مالک باشگاه بر این عقیده بود که دوران طلایی در این شرایط بحرانی نباید از دست برود و چنین تصمیمی را پیشنهاد کرد، هیات مدیره باشگاه موافقت کرد.

وی ادامه داد: عملکرد تیم فوتبال خیبر مقابل سپاهان قابل قبول بود و شرایط این تیم مثبت ارزیابی شد. بعد در نیمه دوم بازی با ذوب آهن خوب بودیم، بعد در بازی با فولاد شکست خوردیم و باز هم وقتی عقب بودیم مثل بازی با ذوب آهن جبران کردیم.

وی گفت: مقابل تراکتورسازی تیم افت فنی داشت و در نهایت بازی را در خانه باختیم. مهاجری البته به عنوان سرمربی این تیم خیلی تلاش کرد و تمام تلاش خود را کرد. اما واقعیت این است که امسال با توجه به اینکه از دسته اول به دسته اول رفتیم، تصمیم گرفتیم تا حد امکان تیم را حفظ کنیم و کم کم صعود کنیم.

مدیرعامل باشگاه خیبر تصریح کرد: در این شرایط سه هفته طلایی در پیش داریم که باید از این سه هفته امتیازات خوبی بگیریم و مطمئنا این شرایط می تواند منجر به تداوم و حفظ سهمیه استان در لیگ برتر شود. لیگ. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در نیم فصل اول امتیاز بگیریم تا برای پایان فصل به خود و هوادارانمان اطمینان دهیم. به همین منظور همکاری گروه با مهاجری به پایان رسید و مسئولیت فنی تیم را به مارکو اورلیو سپردیم.

ناصر افزود: برنامه کوتاه مدت باشگاه کسب سه امتیاز مهم برای تیم مقابل آلومینیوم اراک است، چیزی که انشاالله به آن خواهیم رسید. از هواداران خیبر می خواهیم مثل همیشه در این شرایط از تیم حمایت کنند و مثل هر روز از فصل گذشته که تیم را به لیگ برتر رساندند، از تیم حمایت کنند تا خیبر به روزهای ایده آل برسد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.