افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

به نظر شما هر چه SPF بالاتر باشد بهتر است؟ شما فریب خوردید/باورهای نادرست پوستی را یاد گرفتید

  • کد خبر : 160996
به نظر شما هر چه SPF بالاتر باشد بهتر است؟  شما فریب خوردید/باورهای نادرست پوستی را یاد گرفتید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز: اگر یکی از بهترین میکاپ آرتیست های شهر هستید و هفت مداد آرایشی برتر دنیا را روی صورت خود و دیگران بزنید، اما پوست سالم و شادابی ندارید، قطعا از ارزش واقعی آن کاسته خواهد شد. . چون در واقع شما یک صورت ناسالم و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز: اگر یکی از بهترین میکاپ آرتیست های شهر هستید و هفت مداد آرایشی برتر دنیا را روی صورت خود و دیگران بزنید، اما پوست سالم و شادابی ندارید، قطعا از ارزش واقعی آن کاسته خواهد شد. . چون در واقع شما یک صورت ناسالم و پوستی پر از مشکل درست میکنید و مثل ماسک میزنید و بعد مثل همان ماسک برش میزنید و صورتتان به حالت کارخانه برمیگردد و هر روز بیشتر میشود. و بدتر! بنابراین مراقبت از پوست نه تنها امری بیهوده است، بلکه یکی از اجزای اصلی سلامت بدن است. البته، دنیای مراقبت از پوست گاهی اوقات می تواند یک سرمایه گذاری گران قیمت باشد که می تواند شما را ورشکست کند. خوب، بهتر است بدانید که برخی از باورهای غلط رایج در زمینه مراقبت از پوست وجود دارد که می تواند شما را از این ورشکستگی و در مسیر درست نجات دهد!

آیا می خواهید بدانید آن باورهای اشتباهی که شاید بسیاری از ما در ذهن خود داشته و داریم چیست؟ جالب است که ما آنها را خوب می شناختیم و در واقع آنها حتی خیالات مضر هم بودند.

1- شنیده اید که هر چه SPF ضد آفتاب بالاتر باشد بهتر است؟

ممکن است آن را بدانید یا ندانید، اما بهتر است بدانید که ضدآفتاب هایی با SPF بالاتر برتری ندارند. کارشناسان توصیه می کنند که کرم شما حداقل SPF 30 داشته باشد زیرا می تواند 97 درصد از اشعه های UVB را مسدود کند. اگر شما از جمله افرادی هستید که در زمان اوج نور خورشید، یعنی بین ساعت 10 صبح تا 2 بامداد، زمان زیادی را بیرون از خانه می گذرانید، بهتر است بدانید که استفاده از SPF بالاتر می تواند کمک کننده باشد زیرا محافظت از پوست افزایش می یابد. تا 2 بار 3 ساعت طول می کشد. به همین دلیل دلیلی برای صرف هزینه زیاد و استفاده از کرم هایی با SPF بالا وجود ندارد.

به عنوان مثال، کرم های ضد آفتاب با SPF 15 می توانند از 93 درصد از تابش خورشید جلوگیری کنند، در حالی که SPF 30 می تواند تقریباً 97 درصد و SPF 50 می تواند 98 درصد را مسدود کند. این اشعه را مسدود نمی کند، بنابراین خرید SPF 30 و 50 تفاوت زیادی ندارد. خوب

2- صابون آنتی باکتریال واقعا می تواند پوست شما را تمیز کند!

آیا تا به حال در مورد صابون های ضد عفونی کننده یا ضد میکروبی شنیده اید؟ آنها صابون های بسیار قوی هستند که می توانند باکتری های موجود را از بین ببرند. اما به طور کلی این صابون ها نه تنها باکتری های مضر را از بین می برند، بلکه باکتری های مفید را نیز از بین می برند و اینجاست که پوست شما بیش از حد خشک و حساس و البته آسیب پذیر می شود! آنها چربی پوست را از بین می برند و درست زمانی که احساس می کنید بیش از حد تمیز هستید، دستان شما دوباره توسط باکتری ها مورد حمله قرار می گیرند. پس دست های خود را بشویید و از این صابون به مقدار زیاد استفاده نکنید.

باورهای غلط در مورد پوست

3- بدون خرد ارزشی نیست! همه گران قیمت ها بهترین هستند!

همیشه دیده ایم که می گویند بدون خرد ارزشی نیست! البته این تفکرات در مورد همه چیز صدق نمی کند و می توان گفت که برخلاف تصور عمومی که گرانتر بهتر است، گاهی اوقات گران است، ممکن است به دلیل لوکس ترین نوع بسته بندی یا اضافه کردن خاصی باشد که نام تجاری گران است، برای جلب توجه بیشتر او این حرکات را انجام داد تا کمی تفاوت ایجاد کند. اما نباید فراموش کرد که قیمت همیشه مهم نیست!

باورهای غلط در مورد پوست

4- آیا کرم ها واقعا می توانند سیاهی دور چشم را از بین ببرند؟

در ابتدای متن اشاره کردیم که دنیای زیبایی دنیای عجیب و بزرگی است که مملو از کرم ها و سرم هایی است که ادعا می کنند اثرات معجزه آسایی دارند. این محصولات ممکن است کمی کمک کنند، اما نکته اینجاست که ممکن است با تکیه بر استفاده از این کرم ها به نتایج طولانی مدتی که در ذهن دارید نرسید. سیاهی چشم معمولا ترکیبی از عواملی مانند ژنتیک، عادات سبک زندگی و محیط است.

برای حل واقعی این مشکل، باید از همه طرف فکر و عمل کرد. این بدان معنی است که شما باید تغییراتی در سبک زندگی خود ایجاد کنید، یک روال پوستی خوب را اتخاذ کنید و در صورت لزوم به پزشک مراجعه کنید.

باورهای غلط در مورد پوست



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=160996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.